مدرسان کارگاه‌های ایده‌ آزاد اسباب‌بازی معرفی شدند

دبیرخانه سومین رویداد ملی ایده‌ آزاد اسباب‌بازی اسامی راهنماها و مدرسان کارگاه‌های این رویداد ملی را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست‌های مجازی سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله طراحی، تولید، تصویرسازی، بسته‌بندی و غیره برپا می‌شود.

بر اساس این خبر آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی کارشناس طراحی صنعتی، امین غلامی طراح برنامه‌های بازی و ورزش، عماد ارغند طراح و توسعه‌دهنده اسباب‌بازی و صمد خطیبی پژوهش‌گر و مدرس دوره‌های طراحی تعاملی از جمله مدرسان این کارگاه‌ها هستند.

هم‌چنین شایان فروزنده دل طراح و تولیدکننده اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی، فرزانه بابایی عروسک‌ساز و طراح اسباب‌بازی، احسان عبدی‌فر ایده‌پرداز و توسعه دهنده بازی‌های رومیزی و علی هاشمی‌اصل کارشناس حوزه فروش اسباب‌بازی دیگر مدرسان باتجربه (منتورهای) سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی هستند.

ویدئوهای آموزشی مختلفی نیز قرار است از سوی گروه راهنما و مدرسان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ تهیه و منتشر شود.

رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

کد خبر 423006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.