تصمیم‌گیری برای اجرا یا لغو طرح ترافیک تهران به شورای ترافیک واگذار شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل این که تصمیم برای طرح ترافیک به شورای ترافیک واگذار شده، در مورد تهران خود آقای حناچی باید تصمیم گیری کند که قرار است در این رابطه جلسه‌ای برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق که پیش از جلسه علنی برگزار شد، اظهار کرد: طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ تهران در این جلسه مطرح و قرار شد شهرداری این طرح را به تصویب برساند نحوه برخورد شورای شهر با این طرح نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: بحث دیگر مربوط به باغات بود که پرونده‌های زیادی در این مدت جمع شده و بحث کردیم که چگونه به روند رسیدگی به وضع باغات سرعت عمل دهیم؛ قرار شد سه شنبه هفته جاری جلسه علنی داشته باشیم که پرونده‌های مربوط به باغات را با سرعت بیشتر رسیدگی کنیم و این امر بلاتکلیف نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت شورا نسبت به تخریب باغات ارجاع پرونده‌های اعتراضی به شورا زیاد شده و مردم اعتراض کردند که چرا ملکشان را باغ اعلام کردند بنابراین باید در صحن شورا نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری شود.

وی درباره سرانجام اجرای طرح ترافیک اضافه کرد: حناچی اعضای شورای ترافیک را به دفتر خود دعوت کرد تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود؛ بسته ترافیکی را ما به ستاد ملی مبارزه با کرونا فرستادیم و بعد شنیدم تصمیم‌گیری را به شورای ترافیک تهران واگذار کردند.

هاشمی افزود: در نهایت به دلیل آنکه این موضوع به شورای ترافیک واگذار شده، در مورد تهران خود آقای حناچی باید تصمیم‌گیری کند که قرار است در این رابطه جلسه‌ای برگزار شود.

کد خبر 422992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.