شهرداری همدان صاحب درمانگاه تخصصی می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری همدان گفت: امسال نخستین درمانگاه تخصصی مدیریت شهری در زمینی به وسعت یک هزار متر و زیربنایی به مساحت ۸۰۰ مترمربع راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهران حاجیان در این باره اظهار کرد: این درمانگاه در راستای رفاه کارکنان شهرداری همدان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: ساختمان این درمانگاه واقع در میدان شاهد همدان و به ارزش ۲۰ میلیارد تومان آماده تجهیز و راه‌اندازی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری همدان با استقبال از مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی این درمانگاه تخصصی گفت: بخش خصوصی می‌تواند برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی این مرکز درمانی با شهرداری مشارکت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امور درمانی کارکنان شهرداری یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و با ایجاد این درمانگاه کارکنان می‌توانند به صورت رایگان از خدمات لازم بهره مند شوند.

حاجیان یادآور شد: کارکنان شهرداری و خانواده آنها جمعیتی افزون بر ۱۰ هزار نفر را تشکیل می‌دهند و ایجاد درمانگاه تخصصی ویژه این قشر ضروری بود.

وی افزود: در راستای ایجاد درمانگاه تخصصی مدیریت شهری، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر همدان پیگیری و حمایت لازم را داشته اند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری همدان اظهار کرد: این درمانگاه تابستان امسال با تجهیز و اخذ مجوزهای لازم شروع به کار خواهد کرد.

کد خبر 422978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.