راه‌اندازی ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی پنج گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران بر اساس مصوبه شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مالک حسینی با اشاره به راه‌اندازی گرمخانه فرامنطقه‌ای در تهران اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران پنج گرمخانه در پنج پهنه تهران به صورت فرامنطقه‌ای باید راه اندازی شود که احداث دو مورد از این گرمخانه‌ها در سال جاری در دستور کار قرار گرفته که یکی از این گرمخانه‌ها برای زنان و دیگری مربوط به مردان خواهد بود.

وی افزود: گرمخانه‌های جدید بر اساس تجارب قبلی ساخته و همه ملزومات یک گرمخانه استاندارد را دارا خواهد بود.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه گرمخانه‌های موجود در تهران بیشتر ملکی است که با تغییر کاربری تبدیل به گرمخانه شده، گفت: درباره سیستم سرمایش، گرمایش و موضوعات بهداشتی در این خانه‌ها با چالش همراه بوده‌ایم، اما خوشبختانه اقدامات مؤثری جهت کمک به آسیب دیدگان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه به طور مثال گرمخانه منطقه ۱۵ یا گرمخانه خاوران که در حال حاضر بزرگ‌ترین گرمخانه در پایتخت محسوب می‌شود در قدیم چاپخانه همشهری بوده است، گفت: در حال حاضر اکثر گرمخانه‌های پایتخت عمر بالای ۳۰ سال دارند.

مالک حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرغم وقوع زمین لرزه ۵.۱ دهم ریشتری اخیر تهران هیچکدام از مددجویان گرمخانه‌ها دچار آسیب نشده‌اند.

منبع: فارس

کد خبر 422970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.