قرارداد ۶۰۰ میلیونی برای آقای مدیر/ مدیرعامل استقلال روی خط فقر

برخی روزنامه‌ها از رقم‌های نجومی مدیران ورزشی در ایران و مبالغی همچون سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان خبر می‌دهند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "قرارداد ۶۰۰ میلیونی برای آقای مدیر" به دستمزدهای نجومی ماهانه ۵۰ میلیون برای مدیران بعضی تیم‌ها پرداخت، این در حالی است که در چند روز گذشته ابهامات و بحث‌های فراوانی در خصوص حقوق فتحی در استقلال وجود دارد.

"گل" با عنوان"مدیرعامل استقلال روی خط فقر" به ادعای فتحی مدیرعامل سابق آبی‌ها پرداخت، کسی که سعاتمند مدعی شد رقم حقوق نجومی می‌گرفته است و خود او ادعا دارد حقوقی ۹ میلیونی می گرفته است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس - رسن در خط پایان " به مأموریت غیر ممکن باشگاه پرسپولیس برای نگه داشتن بشار رسن پرداخت، آیت روزنامه مدعی شده است عدم توانایی پرسپولیس در حفظ او دو برابر شدن قرارداد وی در دوران عرب است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ردپای معاون سابق استقلال در خسارت ۱۰ میلیاردی" به طلب سنگین شفر از استقلال و زیان هنگفت آبی‌ها پرداخت، این در حالی است که این روزنامه یکی از معاونان سابق باشگاه استقلال را مقصر این زبان می‌داند.

"ایران ورزشی" با عنوان"بازیگری سخت‌تر از فوتبال" به اظهارات پژمان جمشیدی بعد از درخشش در سریال زیر خاکی پرداخت، کسی که با فوتبال مطرح شد و در سینما درخشید تا اکنون به یک شخصیت محبوب شناخته شود.

"پیروزی" با عنوان"کرونای ما، کرونای آنها" به بازگشت تدریجی فوتبال‌ها در قاره سبز پرداخت، در حالی که در کشور ایران هنوز ابهامات زیادی در خصوص ادامه لیگ برگزاری مسابقات وجود دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "هیچ مرجعی جواب قطعی به ما نمی‌دهد" به وضعیت نامعلوم تیم‌های لیگ برتری بعد از تعطیلی لیگ پرداخت، جایی که بعد از تعطیلی دو ماهه هنوز ادامه یا تعطیلی و لغو لیگ مشخص نیست.

کد خبر 422968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.