۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
خطر طغیان کرونا در کمین باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با وجود آنکه ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان، شهر باغبادران را به دلیل وجود مراکز گردشگری در لیست شهرهای پر خطر قرار داد متأسفانه شاهد حضور گردشگران در شهر بودیم و اعمال محدودیت‌ها در این شهر با چالش مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا با توجه به گردشگرپذیر بودن باغبادران و تعطیلی‌هایی که برای مقابله با شیوع این ویروس در نظر گرفته شد احتمال حضور گردشگر در این شهر ساحلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در این شهر بیش از ۸۰۰ ویلا و ۲۰۰ خانه مسافر وجود دارد، افزود: مدیریت شهری باغبادران با همکاری کلیدداران و صاحبان ویلاهای شهر برای مقابله با شیوع بیماری و کاهش حضور مسافران برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: آموزش فعالان گردشگری و ضدعفونی اماکن عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان از مهم‌ترین اقدامات شهرداری باغبادران برای مقابله با این بیماری بوده است.

شهردار باغبادران با اشاره به کاهش محدودیت‌های تردد و حمل و نقل در این شهر، عنوان کرد: با وجود آنکه ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان، شهر باغبادران را به دلیل وجود مراکز گردشگری در لیست شهرهای پر خطر قرار داد متأسفانه شاهد حضور گردشگران در شهر بودیم و اعمال محدودیت‌ها در این شهر با چالش مواجه شد.

امینی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه محدودیت‌هایی اعمال شد و در دیگر روزها به دلیل کمبود نیروی انسانی اجرای این طرح ممکن نبود؛ متأسفانه از سوی رسانه‌های جمعی در خصوص ضرورت کاهش حضور گردشگران در شهر ساحلی باغبادران اطلاع رسانی دقیق نشد.

کد خبر 422960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.