این ۳ نفر می‌روند

چهارصد و پنجاه و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سه عضو هیئت مدیره می‌روند " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به تغییر و تحولات در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن دارد. این باشگاه بنابر قانون بازنشستگی، نامه‌ای از سوی سازمان‌های مربوطه دریافت کرده است که بر اساس آن باید با سه نفر از اعضای خود خداحافظی کند و بر این اساس باید عباسی، جمشیدی و برشان از پستی که دارند دست بکشند و آن را در اختیار فرد دیگری قرار بدهند.

" خارجی بی خارجی" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به منع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش دارد. وزارت ورزش به عنوان مالک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم گرفته که خرید مربی و بازیکن خارجی جدید را برای این دو باشگاه ممنوع کند. مهدی علینژاد معاون این وزارتخانه اعلام کرده است که در تابستان خبری از حضور بازیکن و مربی خارجی جدید در این دو باشگاه نخواهد بود.

"جلسه مهم در راه است" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به جلسه ستاد مبارزه با کرونا دارد. موضوع جلسه این ستاد مربوط به تصمیم گیری برای برگزاری یا تعطیلی مسابقات فوتبال در ایران دارد. مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال آن هستند تا هرطور شده بازی‌ها را برگزار کنند و از طرف دیگر ستاد مبارزه با کرونا هنوز مجوز برگزاری مسابقات را نداده است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 422945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.