۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
احداث کمپ گردشگری در "دره خرس"

شهردار برف‌انبار از انجام اقداماتی جهت ایجاد سایت گردشگری در منطقه "دره خرس" این شهر خبر داد.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات تسطیح و تیغ زنی جاده سراب معروف به "دره خرس" به طول ۱۰ کیلومتر، اظهار کرد: این مکان دیدنی در دامنه کوه برف‌انبار قرار دارد و یکی از جاذبه‌های توریستی منطقه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این مکان پتانسیل خوبی برای گردشگری دارد، خاطرنشان کرد: اراضی اطراف این منطقه گردشگری جزو اراضی ملی و در تصرف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است، به همین دلیل شهرداری برف انبار درخواست واگذاری ۲۰ هکتار از این اراضی را برای احداث کمپینگ گردشگری به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریدون‌شهر ارائه کرده است.

شهردار برف‌انبار یادآور شد: باوجود کاهش بارش‌ها و وقوع خشکسالی‌های مکرر در سالیان اخیر، آب این منطقه خشک نشده و همچنان قابلیت تبدیل به یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی استان را دارد.

شریعتی‌نیا با اشاره به شیوع کرونا در این شهر از اجرای سه مرحله طرح تهیه و توزیع ماسک بین شهروندان شهر برف‌انبار خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله دو هزار عدد ماسک توزیع شده است.

وی با اشاره به مشارکت فعال شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و اجرای اصول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تأکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهر برف‌انبار هفت هزار ماسک میان شهروندان توزیع شده است.

کد خبر 422941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.