نامگذاری یکصد خیابان سبزوار به نام شهدا

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار گفت: به منظور ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یکصد کوچه از محلات شهر سبزوار مزین به نام شهدای والامقام می شود.

به گزارش ایمنا، محمد اختریان با بیان اینکه اولویت ما در نامگذاری معابر و کوچه‌ها، نام شهدای گرانقدر است اظهار کرد: پس از هماهنگی با حوزه مقاومت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بنیاد شهید و اعلام نام یکصد شهید والامقام دوران دفاع مقدس، شهرداری کار نامگذاری را آغاز و تا اوایل خردادماه به اتمام خواهد رساند.

وی اضافه کرد: باید نام شهدا را به صورت عینی و ملموس در سطح شهر ببینیم چرا که نام آنان توأم با ارزش‌های دینی است.

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار تصریح کرد: از دو سال گذشته اولویت نامگذاری کوچه و معابری با اسامی شهدا در دستور کار قرار گرفته و تا حد امکان کار به سرانجام رسیده است، در هر صورت اگر کوچه‌ای فاقد نام است و خانواده معظم شهیدی در آن کوچه ساکن می‌باشد که خواستار نامگذاری کوچه به نام شهید والامقامش است می‌تواند پس از تاییدیه بنیاد شهید و ارجاع به شهرداری، شاهد نامگذاری آن کوچه به یاد شهید باشد.

اختریان با بیان اینکه نامگذاری معابر و کوچه به نام شهدا ادای دین کوچکی در مقابل فداکاری شهدا است تا نام آنان برای همیشه باقی بماند، گفت: در دو سال گذشته بیش از ۵۰۰ تابلو نامگذاری با اولویت شهدا، مشاهیر، ادبا و سایر موضوعات توسط مدیریت ارتباطات شهرداری اصلاح و نصب شده است.

کد خبر 422919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.