رشد ۷۵ درصدی پروژه پاتوق محله فردوسی شمالی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه احداث پاتوق محله خیابان فردوسی شمالی تا امروز ۷۵ درصد رشد فیزیکی داشته است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم، به زودی این پروژه را به پایان برسانیم.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی فر با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این منطقه اظهار کرد: هم اکنون در منطقه دو شهرداری قزوین پروژه‌های متعددی در حال احداث هستند که یکی از آنها، پروژه احداث پاتوق محله فردوسی شمالی است.

وی افزود: پروژه احداث پاتوق محله خیابان فردوسی شمالی تا به امروز ۷۵ درصد رشد فیزیکی داشته است و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، به زودی این پروژه را به پایان برسانیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد ریال و در فضایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

فدایی فر تاکید کرد: پروژه‌هایی مانند پروژه احداث پاتوق محله فردوسی شمالی می‌تواند باعث افزایش تعاملات اجتماعی بین شهروندان این منطقه و نیز افزایش دید و بازدید و گفت‌وگو بین آنها شود.

وی افزود: این پاتوق محله در خیابان فردوسی شمالی قرار دارد و سعی می‌شود با ایجاد جذابیت‌های بصری، مبلمان شهری و فضای سبز، زمینه استقبال مردم را از این طرح فراهم کنیم.

منطقه دو شهرداری قزوین یک پاتوق محله دیگر نیز در میدان عدل در دست احداث دارد که تا امروز ۹۰ درصد رشد فیزیکی داشته است.

کد خبر 422917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.