به گزارش ایمنا، غلامعباس مهرعلیان اظهار کرد: کسب رتبه نخست سازمان مدیریت پسماند در بین مناطق سه گانه و سازمانهای تابعه شهرداری قزوین بر اساس پاسخگویی به موقع به درخواستهای شهروندان در سال گذشته انجام شد.
وی با بیان اینکه تلاش و پیگیریهای پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نقش بسزایی در خدمت رسانی به موقع به شهروندان داشته است، افزود: بر اساس گزارش مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در مورد عملکرد مناطق و سازمانهای شهرداری، در سال گذشته تعداد بیش از پنج هزار و ۸۰۰ تماس از طریق سامانه ۱۳۷ به این سازمان ارجاع شده که بیشتر آنها مربوط به نظافت معابر، لایروبی جویها، جمعآوری سگهای بلا صاحب و شستوشوی مخازن زباله بوده است.
سرپرست مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: یکی از شاخصهای مهم در سامانه ۱۳۷ رسیدن به میزان قابل توجهی از رضایت شهروندان از اقدامات این سامانه است و سازمان مدیریت پسماند توانسته از این نظر نیز رتبه نخست در میان سازمانها و مناطق تابعه شهرداری قزوین را به خود اختصاص دهد که نشان از سرعت بالای رسیدگی به پیامهای مردمی در زمان کوتاه و با سرعت زیاد است.
مهرعلیان اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی دستگاههای خدمات رسانی همچون شهرداریها، خدمت به خلق است که این سازمان نیز در نظر دارد با استفاده از تمامی پتانسیلهای خود در راستای رفع موانع و مشکلات شهروندان قدمهای مؤثری بردارد.
نظر شما