بهسازی و به روزرسانی خطوط معاینه فنی جی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور تامین رفاه حال همشهریان خطوط مرکز معاینه فنی جی بهسازی شدند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مرکز معاینه فنی جی به صورت میانگین سالیانه حدود ۳۸ هزار خودرو خدمات معاینه فنی را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به منظور تسهیل کار شهروندان و جلوگیری از اتلاف زمان و کاهش زمان ماندن مراجعه کنندگان در صف انتظار، خطوط مرکز معاینه فنی جی بهسازی شده است، افزود: در این مرکز هر سه خط به صورت همزمان در حال ارائه خدمات معاینه فنی شده و با بروزرسانی سامانه سیمفا یکی از رسالت‌های سازمان پایانه‌ها در جهت تکریم ارباب رجوع تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بهسازی خطوط معاینه فنی، پذیرش مراجعان این مرکز به حدود ۱۰۰ خودرو در روز افزایش یافته و این امر باعث کاهش زمان حضور مراجعه‌کنندگان در مرکز شده که در شرایط کنونی از اصلی‌ترین راه‌های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه حضور مراجعان در مرکز معاینه فنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی صورت می‌پذیرد، گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مرحله چهارم خرید انواع مواد ضدعفونی کننده به میزان ۱۵۰۰۰ لیتر انجام شده و از اسفندماه سال گذشته تاکنون پایانه‌های پنجگانه و مرکز معاینه فنی خودرو جهت حفظ سلامت مسافران و مراجعین دو نوبت در روز ضدعفونی می‌شود.

محبوبی افزود: این مرکز جز نخستین مراکز معاینه فنی راه‌اندازی شده در شهر اصفهان است که با افزایش ساعات کاری مرکز به جز جمعه‌ها و ایام تعطیل سال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۶:۴۵ بعداز ظهر و پنجشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

کد خبر 422911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.