طباطبایی نژاد: نیروی انتظامی مردمی است و برای مردم خدمت می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی مردمی است و برای مردم خدمت می‌کند، بنابراین افرادی که در این حوزه وارد می‌شوند باید خوش رو و خوش برخورد باشند تا از این طریق اعتماد مردم نسبت به ایشان دو چندان شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار سردار اشتری که به منظور معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی اتان اصفهان به اصفهان سفر کرده بود با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در مسئله شروع کرونا اظهار کرد: مجموعه نیروهای مسلح در مسئله کرونا ورود مدبرانه و دلسوزانه‌ای داشته‌اند که این امر موجب شد مدیریت ایران در مسئله کنترل کرونا بسیار برتر از سایر کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی باشد.

وی افزود: در این میان همکاری مردم در همکاری جهت کنترل ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان مالی این ایام، بسیار غیر قابل باور بود و باید گفت همکاری مردم و وحدت آنان با دستگاه‌های اجرایی در این باره، ستودنی‌تر از از دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تغییر فرمانده انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: همواره موافق ارتقای فرماندهان حکیم و دلسوز در مقام‌های بالاتر هستیم و سردار معصوم بیگی یکی از فرماندهان مدیر و مدبری بودند که خدمات بزرگی برای استان اصفهان به ارمغان آوردند و امیدواریم در هر کجا که هستند موفقیتی بیش از پیش کسب کنند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه همه ارکان نیروی انتظامی مردمی است تاکید کرد: نیروی انتظامی نیرویی مردمی است و برای مردم انجام وظیفه می‌کند، بنابراین افرادی که در این حوزه وارد می‌شوند باید خوش رو و خوش برخورد باشند تا از این طریق اعتماد مردم نسبت به ایشان دو چندان شود.

وی خاطرنشان کرد: هر شخصی بخواهد امر خوب و نیک را با گناه پیش ببرد باید بداند که به هدفش نخواهد رسید و بلکه دورتر از هدفش خواهد شد لذا امیدواریم در امر فرماندهی نیروی انتظامی به گونه‌ای رفتار شود که اعتماد مردم نسبت به گذشته به این نیروها افزایش پیدا کند.

کد خبر 422899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.