مشکل زمین‌های بنیاد مسکن ورزنه پس از ۳۰ سال حل شد

عضو شورای اسلامی شهر ورزنه گفت: شهرداری ورزنه خاکبرداری زمین‌ها را شروع کرده تا پس از پلاک‌بندی به صاحبان آن‌ها برای ساخت‌وساز تحویل داده شود.

ناصر قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت شهرک قائمیه ورزنه، اظهار کرد: بیش از ۳۰ سال پیش جمعی از مردم ورزنه مبلغی را به بنیاد مسکن پرداخت کردند تا قطعات زمین به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها در محدوده‌ای خارج از شهر پیش‌بینی شده بود، افزود: در دوره‌های گذشته بارها شاهد مراجعات مردمی بودیم که خواستار تعیین تکلیف این زمین‌ها می‌شدند اما پیگیری‌ها نتیجه نمی‌داد تا اینکه در نهایت این قطعات زمین، با زمین‌هایی در داخل شهر جابجا شدند.

عضو شورای اسلامی شهر ورزنه با اشاره به اینکه معاون عمرانی استانداری و بنیاد مسکن در این زمینه همراهی خوبی با شهرداری داشتند، تصریح کرد: اکنون پس از ۳۰ سال در مکان غربی دانشگاه پیام‌نور ۵۱۰ پلاک به افراد متقاضی که پیشتر مبلغ زمین‌ها را پرداخت کرده بودند واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اکنون شهرداری ورزنه خاکبرداری زمین‌ها را شروع کرده تا پس از پلاک‌بندی به صاحبان آن‌ها برای ساخت‌وساز تحویل داده شود، ادامه داد: تنها مشکل موجود درخصوص صدور پروانه‌ها است که امیدواریم نماینده‌ای از بنیاد مسکن در ورزنه مستقر شده و صدور پروانه این قطعات زمین به سهولت انجام شود.

کد خبر 422878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.