شهرداری روانسر ۴۵ میلیارد ریال بدهکار است

شهردار روانسر گفت: شهرداری روانسر هم اکنون ۴۵ میلیارد ریال بدهی دارد و یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات و معضلات آن نداشتن منابع درآمد پایدار است.

به گزارش ایمنا، امید مجیدی با بیان اینکه تنها منابع درآمد ثابت شهرداری روانسر جایگاه CNG و اجاره ۲۲ مغازه بازارچه است، اظهار کرد: مجموع درآمد این منابع نیز ماهانه ۶۴۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری روانسر ماهانه حدود پنج میلیارد ریال حقوق پرداخت می‌کند، اضافه کرد: کارگران شهرداری حقوق دو ماه و عیدانه خود را از شهرداری طلب دارند که تلاش داریم با جذب منابعی بخشی از این مطالبه کارگران پرتلاش شهرداری را تسویه کنیم.

شهردار روانسر گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری روانسر ۲۵۰ میلیارد ریال تصویب شده که ۱٨۰ میلیارد ریال آن برای عمران در نظر گرفته شده و ۱۱۰ میلیارد این مبلغ از محل درآمد جاری و ۷۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.

مجیدی با اشاره به پروژه ساماندهی سراب روانسر خاطرنشان کرد: مطالعات این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده که پس از تأیید دفتر فنی استانداری کرمانشاه وارد مرحله اجرایی می‌شود و استاندار کرمانشاه ۲۰ میلیارد ریال را برای ساماندهی سراب در نظر گرفته است.

وی افزود: برای توسعه هر چه بیشتر این شهر به عنوان دروازه اورامانات، از ورود سرمایه گذاران استقبال خواهیم کرد.

شهردار روانسر از جذب یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: با رفع مشکل آب و فاضلاب و گاز ناحیه کارگاهی، عملیات بهسازی معابر آن نیز انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 422873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.