اصلاح آیین‌نامه مجوز تضمین پرداخت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهوری تصویب‌نامه مربوط به اصلاح آیین‌نامه اجرایی مجوز تضمین پرداخت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ایرانی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت، اسحاق جهانگیری روز شنبه تصویب‌نامه مربوط به اصلاح آئین‌نامه اجرایی مجوز تضمین پرداخت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ایرانی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، آئین‌نامه اجرایی قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع مجوز تضمین پرداخت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ایرانی را اصلاح کرد.

بر این اساس، به منظور تجهیز و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های زیربنایی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است تضمین پرداخت بابت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ایرانی را که قرارداد مربوط به آن به اشکال مختلف ترتیبات قراردادی به ویژه ساخت، مالکیت و بهره‌برداری منعقد می‌کند، صادر کند.

کد خبر 422865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.