۱۵۰۰ صنف مرتبط در شهرک خودرو قم مستقر خواهند شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: با تکمیل بخش‌های مختلف شهرک خودرو به مرور یک هزار و ۵۰۰ صنف خودرویی در آن مستقر خواهند شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مظفری با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، همین ساماندهی مشاغل شهری است، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل شهری ضوابط و پارامترهای خاص خود را داشته و همکاری تمام مردم، صنوف، اتحادیه‌ها و… را می‌طلبد و در این راستا طی سال‌های گذشته احداث شهرک خودرو پیگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه باید عزمی شکل گرفته تا شهرها خالی از خدمات آلاینده شده و فضایی برای آرامش عمومی باشند، گفت: باید خدماتی ویژه خارج از شهرها برای مردم ایجاد شود تا شهر صرفاً فضایی برای آرامش عمومی باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها در زمینه ساماندهی مشاغل شهری با سازمان میادین است، افزود: انتقال این صنوف با شهرداری نیست و باید همکاری عمومی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرک خودرویی در ۳۳ هکتار در حال احداث است، گفت: لاین اول این شهرک در ۸۸ واحد صنفی تکمیل شده که شامل ۳۴ واحد نمایشگاهی، ۶ واحد خدماتی و ۴۸ واحد تعمیرگاهی بوده است.

مظفری با بیان اینکه بسیاری از این واحدها به فروش رفته است، افزود: لاین دوم این شهرک ۴۴ واحد نمایشگاهی حیاط‌دار در حال نماکاری است و شش واحد نمایشگاهی بدون حیاط و شش واحد خدماتی نیز در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه لاین بعدی این شهرک ۱۰۰ واحد را شامل می‌شود، گفت: به مرور این لاین‌ها در حال تکمیل است؛ مجموعاً هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: این شهرک با مشارکت بخش خصوصی با سهم ۶۷ درصد و ۳۳ درصد سازمان در حال احداث است.

کد خبر 422845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.