آغاز عملیات احداث بلوار ۳۶ متری سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث بلوار ۳۶ متری برای اتصال میدان ورودی ننله به کمربندی اسلام آباد خبر داد و گفت: طول این بلوار یک هزار و ۳۵۰ متر و عرض آن ۳۶ متر است.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی با بیان اینکه بلوار ۳۶ متری برای اتصال میدان ورودی ننله به کمربندی اسلام آباد در حال احداث است، اظهار کرد: سال گذشته در راستای کاهش و روانسازی ترافیک، کاهش خطرات احتمالی ناشی از تصادف و بهبود وضعیت عبور و مرور عملیات تکمیل میدان ورودی ننله اجرا شد.

وی اضافه کرد: این میدان دارای شعاع دید ۷۰ متر و عرض سواره رو ۲۰ متر و عرض پیاده رو دو متر بوده و در زمینی به مساحت شش هزار و ۹۴۰ مترمربع از محل منابع مالی شهرداری احداث شده است.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه طول بلوار ۳۶ متری برای اتصال ورودی ننله به کمربندی اسلام آباد یک هزار و ۳۵۰ متر و عرض آن ۳۶ متر است، یادآور شد: این بلوار دارای دو لاین سواره رو ۵.۱۰ متری و پیاده رو ۵.۵ متری از طرفین و رفیوژ چهار متری است.

صیدی تاکید کرد: فاز نخست این پروژه از میدان ورودی ننله تا انتهای شهرک گلبرگ و فاز دوم نیز از انتهای شهرک گلبرگ تا کمربندی اسلام آباد اجرا خواهد شد.

وی افزود: بخشی از کمربندی اسلام آباد به دلیل مشکل معارض هنوز تکمیل نشده که امیدواریم با رفع معارض و تکمیل آن و همچنین احداث این بلوار ۳۶ متری، زمینه کاهش و روانسازی ترافیک و تردد آسان شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 422820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.