قایدی جانشین کاوه در شالروا/ هند، هلند، فرانسه مقصد بعدی سه ستاره

شنیده‌ها حاکی از احتمال قریب به یقین انتقال قایدی به بلژیک در تابستان پیش رو است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "بعد از قهرمانی امسال پرسپولیسی‌ها باید ۴ نشان بدهند" به اظهارات و کری خوانی‌های کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تعصبی سرخ‌ها پرداخت.

"گل" با عنوان"شماره ۱۰ جانشین کاوه در شالروا" به احتمال انتقال بزرگ مهدی قائدی به بلژیک پرداخت، مهاجم جوان و با استعداد آبی‌ها که با درخشش این فصل خود می‌تواند به کمک یک تصمیم درست آینده فوتبالی خود را به بهترین نحو بسازد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "منتقدان می‌خواهند جایم را بگیرند" به اظهارات دراگان اسکوچیچ پرداخت، سرمربی فعلی تیم ملی که هر چند وقت یکبار اخباری مبنی بر جایگزینی او با مربیان خارجی به گوش می‌رسد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "قایدی اولین خروجی استقلال در تابستان" به احتمال بالای لژیونر شدن مهدی قایدی در تابستان پیش رو پرداخت، موضوعی که با توجه به درخشش ستودنی او دور از انتظار نیز نیست.

"ایران ورزشی" با عنوان"هند، هلند، فرانسه مقصد بعدی سه ستاره" به احتمال قریب به یقین جدایی ستارگان آبی پوش از استقلال در تابستان و انتقال آنها به سایر کشورها پرداخت، موضوعی که احتمالاً برای قایدی، دیاباته و چشمی رخ خواهد داد.

"پیروزی" با عنوان"متمم ترکمنچای" به شرایط جدید اسپانسری و احتمالات مدیریتی در پرسپولیس پرداخت، قراردادی که به ادعای این روزنامه در آن اسپانسر توانایی دست بردن در امور باشگاه را نیز دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "دلم می‌خواهد بازی‌های لیگ ادامه پیدا کند" به اظهارات محمدرضا حسینی پرداخت، کسی که بر خلاف اظهار نظر مدعیان جز پرسپولیس خواهان ادامه لیگ است، این در صورتی است که بسیاری معتقدند فقط پرسپولیس خواهان ادامه بازی‌های لیگ است.

کد خبر 422804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.