پاسخ به مهمترین پرسش‌ها در خصوص صندوق واسطه ‌گری مالی یکم (ETF)

وزارت اقتصاد به اهم سوالات مردم در خصوص واگذاری سهام بانک های تجارت، صادرات و ملت و بیمه های البرز و اتکایی امین از طریق صندوق واسطه گری مالی یکم(ETF) پاسخ داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، پذیره نویسی صندوق واسطه‌گری مالی یکم از بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۴ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ از طریق درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک‌های منتخب انجام می‌شود.

در این راستا متن سوالات مردمی و پاسخ‌های وزارت اقتصاد برای بهره برداری مخاطبان بدین شرح است:

*سوال (۱): چرا فرآیند عرضه واحدها به‌صورت بلوکی نبوده و در قالب (ETF) در نظر گرفته شده است؟

پاسخ: دولت می‌توانست به راحتی سهام خود در سه بانک و دو شرکت بیمه را از طریق بورس به فروش رساند؛ لیکن عرضه سهام به صورت ETF، با هدف مردمی کردن اقتصاد (افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه) و انتفاع عامه مردم (حتی افرادی که تاکنون در بازار سرمایه فعال نبوده‌اند) از رشد بازار سرمایه صورت گرفته است.

*سوال (۲): با توجه به این‌که صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) سه صندوق (واسطه گری مالی، خودروسازی و صنایع فلزی و صنایع پالایش نفت و پتروشیمی) هستند، آیا فردی که با کد ملی (یا کد بورسی) خود در صندوق اول (واسطه گری مالی یکم) تا سقف ۲ میلیون تومان پذیره نویسی می‌کند، امکان پذیره نویسی در سایر صندوق‌ها را دارد یا خیر؟

پاسخ: بله، منعی برای پذیره نویسی در سایر صندوق‌ها وجود ندارد؛ لیکن تخفیف در‬ نظرگرفته شده فقط برای یک صندوق اعمال می‌شود. (فعلاً چنین تصمیمی اتخاذ شده و بستگی به میزان استقبال مردم از صندوق واسطه گری مالی یکم دارد.)

*سوال (۳): مدت انجام پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم تا چه روزی ادامه دارد؟

پاسخ: شروع پذیره نویسی از بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۴ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ انجام می‌شود.

*سوال (۴): پذیره نویسی واحدهای صندوق از چه طرقی قابل انجام است؟

پاسخ: پذیره نویسی واحدهای این صندوق از طریق کارگزاری‌های بورس، سامانه‌های آنلاین معاملاتی و درگاه‌های غیرحضوری و حضوری (شعب) بانک‌های منتخب صورت می‌پذیرد.

درگاه‌های غیرحضوری و حضوری بانک‌های منتخب به منظور پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری "واسطه‌گری مالی یکم" تاکنون به شرح زیر است:

د ر صورت افزایش درگاه‌های غیرحضوری مندرج در جدول فوق توسط بانک‌ها یا اضافه شدن بانک‌های دیگری به لیست بانک‌های منتخب جهت انجام فرآیند پذیره‌نویسی، مراتب از طریق روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی اطلاع رسانی خواهد شد.

در هر حال اکیداً توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیره نویسی از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک‌ها صورت پذیرد.

*سوال (۵): نماد صندوق جهت پذیره نویسی از طریق کارگزاری‌ها چیست؟

پاسخ: نماد صندوق "دارا یکم" است که افراد دارای کد بورسی می‌توانند در روزهای کاری از ساعت ۱۴:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰ اقدام به خرید نمایند.

*سوال (۶): کف و سقف مبلغ پذیره نویسی برای هر فرد چقدر است؟

پاسخ: حداقل مبلغ پذیره نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی ایرانی دارای کد ملی ۱۰ هزار تومان و حداکثر مبلغ پذیره نویسی معادل ۲ میلیون تومان می‌باشد. (مضربی از ۱۰ هزار تومان)

*سوال (۷): آیا امکان پذیره نویسی بیش از یک بار و در چند مرحله وجود دارد؟

پاسخ: بله، انجام پذیره نویسی به میزان کمتر از ۲ میلیون تومان و در چند مرحله برای هر کد ملی بلامانع است؛ مشروط بر این‌که مجموع پذیره نویسی‌های انجام شده برای هر کد ملی، بیشتر از سقف ۲ میلیون تومان نباشد.

در صورت عدم رعایت سقف ۲ میلیون تومان برای هر کد ملی، برگشت وجوه واریزی متقاضیان در طی مدت پذیره نویسی توسط بانک‌های منتخب ممنوع می‌باشد.

*سوال (۸): اشخاص حقوقی چگونه و تا چه سقفی می‌توانند پذیره نویسی نمایند؟

پاسخ: پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری موضوع این دستورالعمل صرفاً شامل اشخاص حقیقی ایرانی بوده و اشخاص حقوقی نمی‌توانند در پذیره نویسی شرکت نمایند و استفاده از حساب آن‌ها برای پرداخت وجوه امکان‌پذیر نیست.

*سوال (۹): آیا امکان پذیره نویسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور وجود دارد؟

پاسخ: بله امکان پذیره نویسی برای هر فرد ایرانی دارای کد ملی بدون وجود محدودیت سنی وجود دارد.

*سوال (۱۰): با توجه به این‌که انجام معاملات واحدها از ۲ ماه به بعد از تخصیص امکان‌پذیر است، مبنای محاسبه ۲ ماه، چه تاریخی است؟

پاسخ: شروع پذیره نویسی از بامداد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۴ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ بوده؛ لذا مبنای محاسبه دو ماه، تاریخ پایان پذیره نویسی (۱۳۹۹/۲/۳۱) خواهد بود.

*سوال (۱۱): پس از گذشت ۲ ماه، امکان معامله کل یونیت‌ها مهیا می‌شود یا درصدی از یونیت‌ها؟

پاسخ: کل یونیت‌ها.

*سوال (۱۲): در صورت مشارکت بیشتر مردم، طبیعتاً تعداد یونیت کمتری به هر شخص تخصیص داده می‌شود و بخشی از وجوه می‌بایست به حساب مشتریان واریز گردد. چه زمانی می‌توان به طور دقیق تعداد یونیت‌های اختصاص یافته به افراد را مشخص کرد؟

پاسخ: در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۳۱ فرآیند پذیره نویسی به اتمام می‌رسد و یک هفته پس از این تاریخ، مشخص می‌گردد چه تعداد یونیت به هر فرد اختصاص می‌یابد. در صورت مشارکت کامل یا کمتر، حداکثر ۲۰۰ یونیت به هر کد ملی اختصاص می‌یابد و در صورت مشارکت بیشتر، کمتر از ۲۰۰ یونیت (از طریق تسهیم بالنسبه) اختصاص می‌یابد.

*سوال (۱۳): در صورت مشارکت بیشتر مردم، عودت مازاد واریزی‌ها به چه شکل انجام می‌شود؟

پاسخ: عودت وجوه به هر دلیل از جمله اضافه پرداختی و مازاد ناشی از تسهیم بالنسبه توسط صندوق صرفاً به شماره شبای پرداخت کننده صورت می‌پذیرد.

*سوال (۱۴): آیا این امکان وجود دارد که بانک‌ها وجوه واریزی مردم بابت پذیره نویسی را بابت طلب خود از مشتریان، برداشت نمایند و پذیره نویسی برای آن‌ها انجام نشود؟

پاسخ: خیر، وجوه واریزی مشتریان بابت پذیره نویسی، غیرقابل برداشت می‌باشد.

*سوال (۱۵): این مسأله که مردم برای خرید این سهام، وجوه خود را از بانک‌ها خارج کنند، چگونه مدیریت می‌شود؟

پاسخ: درواقع وجوه از بانک‌ها خارج نخواهد شد، بلکه فرآیند جابجایی وجوه بین بانک‌ها انجام خواهد شد و نهایتاً پس از واریز به حساب خزانه، صرف تأمین هزینه‌های دولت خواهد شد.

*سوال (۱۶): آیا امکان در نظر گرفتن تسهیلاتی خاص برای اقشار ضعیف جامعه مانند عشایر و … به منظور بهره مندی از فرصت ایجادشده و منتفع شدن این گروه از مردم از رشد بازار سرمایه وجود دارد؟

پاسخ: در شرایط فعلی و در پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم این امکان فراهم نشده، لیکن این احتمال وجود دارد که در خصوص دو صندوق دیگر در این خصوص اتخاذ تصمیم شود. هرچند نفس این اقدام و اعمال تخفیف قابل توجه، به نوعی حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.

*سوال (۱۷): آیا صندوق سود مشخصی دارد؟

پاسخ: خیر. هدف از تشکیل این صندوق مشارکت همه مردم در این طرح و بهره‌مندی همه ایرانیان از سود بازار سرمایه است. طبیعتاً تغییرات ارزش سهام موجود در این صندوق منجر به افزایش یا کاهش ارزش واحدهای صندوق می‌گردد. ضمن این‌که تلاش می‌شود از طریق سرمایه گذاری مبالغ نزد صندوق برای بازارگردانی، حداکثر سود ممکن حاصل شود. بدین ترتیب، سود تضمینی برای واحدهای سرمایه گذاری صندوق وجود نداشته و صرفاً سود احتمالی به شرح زیر قابل حصول است:

۱- افزایش قیمت سهام موجود در صندوق.

۲- واریز سود سالانه ناشی از عملکرد سهام شرکت‌های موجود در صندوق.

۳- سود حاصل از سرمایه گذاری منابع صندوق به صورت سپرده گذاری و خرید اوراق.

*سوال (۱۸): آیا افت شاخص بورس، پیش بینی شده است؟

پاسخ: تغییرات شاخص بورس قابل پیش بینی نیست، لیکن حتی در صورت افت شاخص از آن‌جا که در حال حاضر مردم سهام را با تخفیف ۳۰ درصدی نسبت به قیمت‌های مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۳ می‌خرند، با فرض کاهش شاخص بورس در این حدود نیز متضرر نخواهند شد. ضمن این‌که حدود ۱.۰۰۰ میلیارد تومان برای انجام بازارگردانی نزد صندوق "واسطه گری مالی یکم" نگهداری می‌شود.

*سوال (۱۹): مقرر شده است مشتریان در فرصت مناسب و طی ماه‌های آینده، نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد معاملاتی (کد بورسی) اقدام نمایند. لیکن فرآیند احراز هویت در کارگزاری‌ها بسیار زمان بر است و گاهی اوقات نیاز است مشتریان در دو مرحله به کارگزاری‌ها مراجعه نمایند. به نظر می‌رسد ضروری است این فرآیند تا حدی تسهیل گردد.

پاسخ: هرچند برای خرید واحدهای این صندوق هیچ‌گونه نیازی به کد بورسی وجود ندارد، با توجه به مذاکرات و رایزنی‌های انجام شده، در نظر است تا فرآیند احراز هویت قبل از پایان اردیبهشت‌ماه از طریق سجام به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام شود. سازمان بورس نیز با تعامل با شبکه بانکی در حال فراهم نمودن بسترهای لازم برای انجام این کار از طریق شعب تمامی بانک‌ها است. ضمن این‌که در حال حاضر این امر از طریق برخی از شعب بانک‌های صادرات ایران، شهر و آینده قابل انجام می‌باشد.

*سوال (۲۰): آیا ضروری است متقاضیان ظرف مدت دو ماه احراز هویت را انجام دهند؟

پاسخ: ضرورت ندارد اشخاصی که نسبت به پذیره نویسی اقدام نموده‌اند، حتماً ظرف ۲ ماه فرآیند احراز هویت را تکمیل نمایند. این امر فقط درمورد آن دسته از متقاضیان صدق می‌کند که قصد دارند پس از خاتمه دو ماه، واحدهای خود را به فروش برسانند. درصورتی‌که متقاضیان قصد فروش واحدهای خود را نداشته باشند، فعلاً نیازی به اخذ تأییدیه سجام ندارند. به عبارتی اخذ تأییدیه سجام فقط برای معاملات بعدی مورد نیاز است.

*سوال (۲۱): آیا داشتن حساب برای همه متقاضیان الزامی است؟

پاسخ: خیر. در این مرحله الزامی به داشتن حساب نیست؛ لیکن متقاضیان برای امکان معامله این واحدها در آینده می‌بایست حتماً حساب بانکی داشته باشند تا بتوانند کد بورسی اخذ کنند.

*سوال (۲۲): آیا این طرح همان سهام عدالت است؟

پاسخ: خیر. این موضوع کاملاً متفاوت از سهام عدالت است و در این طرح مردم می‌توانند تا مبلغ ۲ میلیون تومان به ازا هر کد ملی سهام متعلق به دولت را از طریق خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم، با تخفیف خریداری نمایند.

در حالی که سهام عدالت سهامی است که قبلاً به حدود ۵۰ میلیون نفر از مردم تعلق گرفته و ظرف ماه‌های آتی مدیریت آن به خود مردم منتقل می‌شود و نیازی به واریز مجدد وجه توسط مردم برای تملیک سهام وجود ندارد.

کد خبر 422803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 258
  • نظرات در صف انتشار: 36
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • سمیه IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    36 12
    پانزده فروردین خرید انجام دادم اما دوساعت بعد توسط سیستم خرید منقضی شده و پول من تا امروز که۲۱ اردیبهشته بلوکه شده من باید چکار کنم
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      19 9
      خرید کرده اما چون هنوز پذیرنوه نویسی تموم نشده توی پرتفوی نیومده
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      20 3
      سلام من هم ۱۶ خرید کردم وپولم بلوک شده وثبت خرید نمیاید شاید سبک اینها این جوریست!
    • nlh,knd IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      13 4
      خرید 31 اردیبهشت هست و تا اون روز پول شما بلوگه خواهد ماند
    • حسین IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      11 6
      بلوکه شده یعنی خرید شما انجام شده
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      26 4
      سلام من ازطریق کارگزاری خریدم ...ولی میگه منقضی شده یاحذف گردیده ..ازطرفی مبلغ ازمن مانده حسابم کم شده رفته بلوکه شده .حالا میخام ببینم سهم واسطه یکم خریده یانه
    • Abi IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      14 3
      این بلا رو سر همه اوردن هیچ جا هم جوابگو نیستن نه تلفن جواب میدن نه کارگزاریهاشون(مفید)جواب میده نه مسئولی گفتن تا یک ماه هم پولهارو آزاد نمیکنن امروز رفتم کارگزاری چندین نفرمثل من بودن و اعتراض داشتن دریغ از یک نفر پاسخگو
  • محمدحسن فرزانه IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    21 13
    سلام علیکم خسته نباشید عبادات قبول من در ۱۶ اردیبهشت ۲۰۰سهم توسط کارگزاری مفید از دارا یکم خریدکردم بفرمایید چرامثل دیگرخریدها جایی ثبت نشده وچراپولم رابلوکه کرده است؟باتشکر
  • علیرضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    38 19
    از طریق etf بانک صادرات خرید کردم از کجا اطمینان حاصل کنم که خریدم درست بوده چونکه هیچ گزینه پیگیری وجود ندارد
    • هادی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      63 19
      چگونه میشود انصراف داد وپول خود رو پس بگیریم
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
      32 13
      چطوری انصراف بدیم
    • محسن IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      50 14
      من از اپ سهام خریدم حدود 2میلیون الان چیکار باید بکنم
    • پارسا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      10 3
      سلام . منم از بانک صادرات خریدم و شماره پیگیری برام فرستادند . اما فعلا شماره پیگیری جایی استفاده نمیشه . سایت صندوق هم تا الان هیچ اطلاعاتی نداره
  • مهرداد US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    19 4
    سلام من بیستو دوم درخواست دادم و در قسمت لیست سفارشات نوشته شده ثبت شده در بورس ولی سهامی نمیبینم و اینکه پولی هم برداشته نشده . دوباره هم درخواست نمیتونم بدم . کاری باید انجام بدم یا نه ؟
    • رویا IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      5 3
      سلام رزرو میشه یعنی راحت تر بگم خریدتون ثبت شده خودش بعد براتون انجام میده و میاد تولیست سهامهاتون
  • شادی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    30 9
    سلام سود صندوق etf ماهیانه به مشتری پرداخت میشه یا سالیانه؟ و اینکه آیا امکان ضرر هم وجود داره یا فقط به مشتری سود میده؟
    • بورس IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      6 0
      سود سالیانه واریز میشه ولی سود مد نظر الان سود سالیانه نیست بلکه ارزش خود سهام هست ک بمرور زیاد میشه
  • رحیم IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    21 17
    چطورمیتونم پول بلوکه شده راازصندوق دارایکم برگردانم وانصراف بدم من ازطریق سایت بانگ رفاه ثبت نام کردم
  • سهراب IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    13 3
    مدیریت صندوق دست بانک است یا خود فرد در مدیریت سهام خود مستقیم عمل می کند
  • عبدالله IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    12 12
    یا سلام بنده برای پسرم دیشب از طریق نرم افزار سکه سهام صندوق یکم را خریدم ولی متأسفانه کد ملی پسر دیگرم را درج کردم وقتی متوجه شدم که پول از حسابم کسر شد باشرکت به پرداخت ملت تماس گرفتم گفت این موضوع مربوط به صندوق یکم هست گفتم چجوری و از کجا باید پیگیریم کنم کنند برین تو سایتتون بنده هم رفتم تو همین سایتی که الان خدمتون دارم پیام میدم واز حضور حضرت عالی درخواست میکنم بنده را راهنمایی بفرمایید که چگونه باید پیگیری کنم
    • ررر IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      20 12
      گیج بازی دراوردید حقتونه
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      6 1
      اولا که اطلاعات شناسنامه ای چک می شه و بعید میدونم همچنین مشکلی پیش بیاد، حالا من همه بانک ها را نمی دونم شاید درست میگید، اما به نظر برای کد ملی که وارد کرده اید تخصیص داده می شه و اطلاعاتتون را بعدا باید اصلاح کنید، اما به هرحال هرمشکلی پیش بیاد به عهده خودتونه چون تیک تاییدیه و اطمینان از اطلاعات وارد شده را زده اید.
  • نالو IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    5 6
    سلام مرسی از شفاف سازی شما ولی هنوز شبهه هست.. لطفا پیگیر جوابش باشید.. اینکه من نماد صندوق س دارا یکم رو میخرم یه پکیج مبهمه ک محتویاتش انتخاب من هست یا خیر. مثلا 2 میلیون رو برای شخص من همش وتجارت بخرن. امکانش هست؟ ممنونم
  • فاطمه IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 2
    من ۴ تا سهم خریدم از طریق لینک سامانه پست بانک . ولی فقط پول یکیش کسر شده از حسابم وقتی کد ملی میزنم میاره تعداد سهم ۴ عدد . من وقتی میزنم یک عدد سهم بخرم ۱۰ تومن کسر میشه از حسابم یا ۱۰۰ تومن؟
  • فاطمه IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    6 8
    من تعداد ۲۰ سهم گرفتم . ۴ تاشو قبل ساعت ۱۶ . ۱۶ تاشم بعد اون پول از حسابم کسر شده ولی هیچ پیامی دریافت نکردم وقتی چک میکنم میگه شما ۴ سهم دارین
  • غلامرضا لامعی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    10 3
    سلام و قت بخیر من در تاریخ ۲۳ از طریق اپلکیشن صاپ بانک صادرات ثبت نام کردم ولی رسید و شماره پیگیری نگرفتم آیا امکان اخذ رسید مجدد با شماره پیگیری در نظر گرفته مشود یا نه؟
    • Eli IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      24 6
      من از طریق آپ ثبت نام کردم ۲ میلیون سهام etf خریدم الان از کجا باید پی گیری کنم
  • فاطمه IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    14 6
    من از طریق اپلیکیشن آپ صندوق ETF ثبت نام کردم امکان لغو ثبت نام هست؟؟؟
  • احمدرضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    3 4
    سلام.من ازطریق اینرنتی ثبت نام سهام دولتی انجام دادم از حسابم پول کسر شد ولی بعدا پیام ناموفق برام ارسال شد ولی با بانک تماس میگیرم عملیات را موفق اعلام میکنم از چه طریقی میتونم با صندوق مالی یکم ارتباط برقرار کنم برای اطمینان
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    9 0
    سلام من میرم ثبت نام پیام میده شما قبلاً واریزی داشتین چطور متوجه بشم تو صورتحسابم نیست
  • فتاحی IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    2 1
    من خریداری کردم الان در قسمت سفارش گیری حذف معاملات نوشته هم اکنون مبلغ فوق بلوکه شده چکارکنم؟
  • احمد IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    6 2
    درصورت انصراف از خريد چه بايد كرد؟
    • حسن IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      12 0
      سلام.من از طریق بانک صادرات اینترنتی ثبت نام کردم درقسمت 100000تومان برای هرسهم 20000000ریال زدم چکار باید بکنم میتوانم پول راپس بگیرم دوباره ثبت نام کنم.
    • رضا IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      2 2
      سلام چرا میخای انصراف بدین؟من میخام بخرم برام سواله مممون میشم بفرمایید
  • مجید IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    9 2
    سلام من کد بورسی دارم ولی از طریق پذیره نویسی بانک تجارت دارا یکم خریدم حالا چطور اون و انتقال بدم به داخل پر تفوی خودم
    • حمید US ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      13 2
      سلام.مشکل منم همینه به جواب رسیدی لطفا اطلاع بده رو ایمیلم.ممنون
    • ابوالفضل AE ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      5 5
      سلام بعد از یک ماه خودش میاد تو پرتفوتون فعلا چیزی نشون نمیده
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    6 1
    خب شاید حقوق یه بدبختو روزهای اول ماه بعد به حسابش بریزن،اون باید چه خاکی تو سرش کنه؟؟؟!!!
    • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      2 0
      این گذاشتن آخر ماه که اضافات حقوق که خرج نکردی خرید کنی
  • محمد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    6 6
    سلام.چگونه میشه از دارا یکم انصراف داد و پولو پس بگیریم.
  • مهدی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    12 7
    سلام پیشنهاد میکنم که این کار رو نکنید چون متضرر میشوید. چون اگر سود خوبی داشت دولت هیچ وقت واگذار نمیکرد.با توجه به تشنه بودن عموم عوام مردم برای ورود به بورس با نقدینگی بالا دولت از فرصت استفاده کرده و با پیشنهاد وسوسه بر انگیز تخفیف ۲۰ درصدی برای پیش بینی ادامه دار بودن شیب نزولی که این سهام دارد و اسان گرفتن برای ثبت نام و جمع آوری بخشی از نقدینگی بازار و کنترل سرمایه های شناور به نفع خود و هدایت راحت تره بازار به سمت و سوی مورد علاقه خود سهام را به حجم های خورد عرضه نموده تا موج های کوچک و هیجانی بازار باعث ایجاد جریان نشود.خلاصه بنده که اصلا در بازار سرمایه نیستم خرید این سهام رو زیاد صلاح نمیدونم گرچه تفصیر بنده از این حرکت دولت طول و دراز است و خارج از اینجاست موفق باشید
    • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      11 11
      ارزش همین الان این سهام هفتاد و پنج درصد رشد کرده. پس ارزش خرید داره. اینقدر هم بدبین نباشید به همه چی هدف از این کار چند مورد هست - تعمیق بازار سرمایه - تامین نقدینگی مورد نیاز دولت - خصوصی سازی - رونق تولید و در پی تعمیق بازار سرمایه، وارد شدن شرکت های بزرگ به بورس، رشد اقتصادی کشور رو شاهد خواهیم بود. یه سری مزایایی هم برای دولت داره. اینکه دیگه دلار 4200 که هزینه سنگینی برای دولت داشت کم کم حذف میشه. تا به طور تصنعی و حبابی قیمت ها پایین نگه داشته نشن و در نتیجه تولید داخلی رونق پیدا کنه و اینکه وقتی حجم معاملات بورس ایران افزایش پیدا کنه دولت هم با نیم درصد مالیات اندکی که از هر معامله میگیره میتونه به درآمد هنگفتی برسه. به جای اینکه پولها توی بانک ها خاک بخورن علاوه بر این دیگه کمتر با مشکل تورم روبرو هستیم
    • حسن باغبانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      2 1
      سلام دوست عزیز لطفا ابتدا یک بررسی اجمالی به تاریخچه ده ساله به ویژ دوسه سال آخر بازار سرمایه داشته باشید. وباتوجه به تورم ، رشد قیمت سهم ها رشد قیمت دلار و رشد قیمت بازار های موازی مثل طلا ، ارز ، مسکن ، زمین های نسکونی و مزروعی و ... نظر بدهید. با چه استدلالی آینده بازار را بد ارزیابی می کنید. لطفا راهنمایی فرمایید
  • سید مهدی حسینی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    13 3
    سلام. من میخوام برای بچم که سه سالشه بخرم. ولی موقع فروش برای بچه چطور میشه کد معاملاتی گرفت ؟
  • نیکو IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    14 4
    سلام من یک مشکلی دارم. کد بورسی دارم اما رفتم از درگاه بانک خرید کردم و از طریق کارگزاری خرید نکردم، الان چطور می تونم ۲ تومن سهامی که از دارا یکم خریدم را به کارگزاری فارابی منتقل کنم؟
  • RO ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    3 6
    سلام من ازطریق همراه پلاس دومیلیون واریز کردم ایاازطریق بانک پیگیرباشم لطفا راهنمایی کنید متشکرم
    • سالار IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      4 1
      منم همین مشکلو دارم.اگه جوابشو گرفتی به منم اطلاع بده ممنون
  • تیموری IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 3
    سلام من پس از ثبت در رسیدی که بانک سپه داد کد ملی من ثبت نشده در سایت پیگیری هم کد ملی منو نا شناس میگوید مبلغ هم ازم کسر شده حالا من چه کنم
    • منصور علی زاده IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      2 1
      سلام من در تا ریخ 2/22با موبایل بانک اقتصاد نوین خرید کردم وروز بعد برای پیگیری باهمان سامانه رفته بازهم دو میلیون دیگر باهمان شماره ملی کم کرده وتا الان برگشت نخورد لطفا راهنمایی بفرمایید
  • مجید IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    5 4
    من کد بورسی دارم ولی سلام را از طریق سامانه بام خریداری کردم . آیا مشکلی پیش نمیاید؟
  • محمدعلی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    سلام من مبلغ ده میلیون ریال خرید کرده پول همان لحظه از حسابم کسر شد اما هیچ پیامی مبنی بر خرید برایم ارسال نشده . از کجا و چگونه پیگیری کنم که پول من در کجا بلوکه شده؟؟ ممنون از شما
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    10 0
    سلام / من کد بورسی دارم ولی از طریق درگاه بانک پذیره نویسی انجام دادم . لطفا بفرمایید به چه صورت امکان انتقال آن به سامانه معاملاتی خودم رو دارم .
  • وحید IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    4 0
    من ۱۵ اردیبهشت ثبت سفارش کردم،مبلغ ۲۰میلیون بلوکه شد از حسابم،ولی اخر وقت نوشته شد برام(حذف توسط سیستم معاملات) و اون مبلغ هنوز ازاد نشده
  • فرانک DE ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    4 0
    اگر در هنگام ثبت نام شماره شبا به اشتباه داده شده باشه و امکان ویرایش هم وجود نداره ..مبلغ بازگشتی چه میشود ؟
    • داوود US ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      5 1
      با سلام ، من در سامانه پذیره نویسی صندوق یکم ثبت نام کردم چگونه می توانم شماره حساب شبا و تلفن همراه خود را اصلاح نمایم . لطفا مرا راهنمایی کنید .
  • hadis IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 2
    سلام میشه یکم راجع بهش توضیح بدین ایا کل پولمونو پس میدن یا امکان ضرر داره؟؟
  • میثم IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    3 3
    سلام من کد بورسی دارم ولی از طریق پذیره نویسی بانک کشاورزی دارا یکم خریدم حالا چطور اون و انتقال بدم به داخل پر تفوی خودم
  • زهرا رنجبران IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 5
    من خرید سهام را انجام دادم ولی کد رهگیری را یادداشت نکردم چه کاری میشه انجام بدم
    • احسان الهائی سحر IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      0 2
      من از آپ خریدم. الان توی قسمت (نشان بانک_ خریدهای من ) کد پیگیری خرید ثبت شده.
  • مینا IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    سلام. من چند روز پیش کد بورسی نداشتم و یک مقدار از این پذیره نویسی گرفتم. الان ک کد بورسی دارم میتونم با کدم دوباره خرید کنم؟ و اینکه مقداری که بدون کد خریدم چجوری میاد به کد بورسیم؟
  • محمدقنبرزاده IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    5 0
    من باموبایل واریزکردم نه فرم پرکردم نه کدرهگیری گرفتم ولی مبلغ٢میلیون تومان ازحسابم کسرشده
    • ارشد قلیزاده IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      0 0
      من سه تا سهم خریدم .از حسابم کسر شده از طریق گوشی از سامانه تاپ خریدم ولی پیگیر باشم سود و یا ضرر چطوری ببینم .اسم خودمو
  • اسفندیار US ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 0
    با سلام.من یه بار از اپ سقف یعنی۲تومن خرید کردم و ازم کسر شد و قابل رویته،ولی مجدد از EFT.bsiبانک صادرات هم خرید کردم وازم کسر شد .اولا دو تا خریدم قابل قبوله دوماه اگه بخوام که یکیشون و لغو کنم چکار کنم.خواهش میکنم راهنمایی کنید
    • گرگ وال استریت IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      1 1
      توو یکی از سوالات همین صفحه جوابتو گذاشته بودن...بخون بعد سوال کن تا 100ملیون تومنم میتونی بخری و حتی بیشتر..اما حداکثر تا 2ملیون تومن ازت قبول میکنن حتی شاید کمتر و باقی پولات ک اضافه تر از حد مجاز(2ملیون تومن) خرید کردی بعد از 1هفته...یعنی چهارشنبه یا پنج.شنبه هفته اینده 7 و 8 خرداد 1399 برگشت میزنن به شماره شباء حساب بانکیت....حالا گرفتی؟؟؟
    • حیدری جابری IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      4 0
      سلام من متاسفانه به دلیل مشکل اینترنت که به خوبی جواب نمیداد از کارگزاری خرید کردم دیدم ک‌ پول کسر نمیشه بعد رفتم از آپ خرید کردم و سریع انجام شد فرداش متوجه شدم که هم از کارگزاری پولمو بلوکه کرده... الان دوبار پول پرداخت کردم حالا چجوری میتونم یکیشو برگردونم لطفا کمک کنید...
  • مهدی IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 6
    چهارشنبه 31 اردیبهشت تقریبا تمام کارگزاری ها تمام سفارش ها را منقضی کردند مفید ، مبین و ... یا هسته مشکل داشته یا بهانه ای برای تمدید تا 3 خرداد است. کارگزاری ها بود برگشتی را 2 روز بعد عودت می دهند و به همین ترتیب ممکن است خیلی ها نتوانند حتی با سایت ها و اپلیکیشن ها دیگر نیز خرید کنند
    • محمد IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
      1 0
      تا ۷ یا ۸ خرداد به شبا برمیگرده
  • علی نشاری IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 3
    سلام پول واریز کردم ولی سامانه دچار اشکال شد و رسیدی به بنده نداده پول هم از حساب کم کرده از کجا بدونم در صندوق سرمایه گذاری شده یا نه
  • Fateme_bahrani IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    5 1
    عودت مبلغ تعداد سلام پذیره نویسی به شبای صاحب کد ملی برمیگردد یا صاحب پرداخت کننده؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 0
    سلام من ثبت نام انجام دادم پول هم برداشت شد بعد یک ساعت دوباره اصلاحی خورد و پول برگشت خورد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام من ثبت نام انجام دادم پول هم برداشت شد بعد یک ساعت دوباره اصلاحی خورد و پول برگشت خورد
  • نسرین IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 0
    سلام من 31 اردیبهشت از کارگزاری مفید دارا یکم رو خرید کردم و در سیستم ثبت شد. امروز کنسل کرده و زده منقضی شد! علت چیه؟
  • سمیه IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    3 1
    بنده یک بار تا مبلغ کمی خرید کردم . مجددا چن روز دیگه مقداری خرید انجام دادم و پول از حسابم کسر شد اما وقتی از اول وارد میشم فقط مقدار خرید اولی رو میده . یعنی پولم چی شد ؟
  • علی جمشیدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    6 0
    سلام .ازکجا بدونیم درپذیره نویسی واسطه یکم که ثبت نام کردیم مثلا بصورت غیرحضوری دربانک صادرات آیا اینکارباموفقیت انجام شده یانه ..ممنون میشم اطلاع بدین
  • عباس نجاتی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    8 1
    سلام،من مبتدی بورس هستم از طریق کارگزاری مفید بابت صندوق یکم دو میلیون تومان واریز کردم. بعد آمدم داخل سایت سازمان بازنشستگی کشوری آنجا هم ثبت نام کردم و دو میلیون از طریق درگاه بانک صادرات واریز کردم. حالا فهمیدم که هر دو یک صندوق است لطفا راهنمایی کنید چطور می توانم دو میلیون اضافه پرداخت پس بگیرم تشکر می کنم از راهنماییهای شما
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    از این پایگاه محترم خبری تقاضا دارم ابهامات و مشکلات مطرح‌شده را پیگیری و البته سریعا اطلاع‌رسانی بفرمایند. با تشکر
  • شمس IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    4 0
    من دیروز از کارگزاری خرید کردم دیدم زده منقضی شده پولمم برگشت خورده بود تو حسابم و رفتم از آپ خرید زدم و امروز دیدم پولمم تو کارگزاری بلوکه کردن الان ۲ تا ثبت شده این رو کسی می دونه روالش چیه کنسل می کنن یکیش رو و پول رو بر می گردونن
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 4
    سلام.من با توجه به اینکه کد بورسی داشتم اقدام به خرید از طریق درگاه بانک تجارت کردم.الان چطوری این سهم من وارد بورس میشه؟
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 1
    میشه دوباره مهلت رو تمدید بکنید
  • امینیپور IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 2
    من از بانک تجارت سهام خرید کردم ولی الان کد پیگیری را میزنم میگه پرداختی نداشتی ومبلغ مشخص نیست واز حسابم پول کم شده ولی داخل سایت میگه که واریزی نداری الان باید چکار کنم ممنون میشم راهنمای کنم
  • آذر فدائی اشیانی US ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    1 1
    سلام ببخشید زحمت بکشید کد پیگیری به من اعلام نشد لطفا راهنمایی کنید ممنونم
  • Ehsan IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 1
    سلام من از طریق درگاه بانک صادرات یک میلیون واریز کردم پول برداشت شد اما هیچگونه کد رهگیری یا پیامی نیومد از کجا باید پیگیری کنم؟چجوری میشه انصراف داد؟
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    اگر کسی می خواهد انصراف بدهد از خرید سهام، استرداد وجه چگونه است؟
  • mori AE ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    باسلام خریدی ک انجام دادیم فقط شماره پذیرنده داده ایا مثل سهام عدالت نیاز نیس کارت سهام داشته باشیم چجوری بگیریم چیکارکنیم ممنون
  • بهار FR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 0
    سلام من از طریق کارگزاری مفید نتونستم این سهام رو بخرم ناچار با کد ملی از درگاه بانک ملی سهام دارایکم خریدم،کد پیگیری گرفتم،چرا هیچکس نمیگه با این کد پیگیری چیکار کنیم؟چجوری بفهمم این سهام رو خریدم؟تو پرتفوی هم نیومده کی میاد تو پرتفوی؟
    • فرشید IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      منم دقیقا همین کاررو کردم، اگه به نتیجه ای رسیدید به منم بگید
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    3 0
    من از طریق کارگزاری مفید ۳۰ اردیبهست خرید زدم پولم بلوکه شد ولی روز بعد پولم برگشت و چون کارگزاری تعطیل بود من از در گاه بانک مهر ایران دوباره خرید زدم وپولم کم شد بعد از چند ساعت دوباره کارگزاری پول را بلوکه کرد یعنی من حالا با یک کد ملی ۴۰۰ سهم خریدم یعنی اضافه ان بر می گردد
  • رضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 1
    در فرم ثبت نام شماره همراهمو اشتباه زدم مشکلی برام درست نمیشه چطوری باید اصلاح کنم
  • تاری وردی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام خسته نباشید ۳۱ اردیبهشت دارایکم رو خرید کردم به علت ثبت نشدن مجدد درخواست دادم و هردو درخواست تایید نشد .صبح پنج شنبه دیدم ۴ تومن بلاک کرده و قدرت خریدم منفی شده به اندازه ۲ تومن.کارگزاری هم میگه ی ماه طول میکشه که درست شه و این یعنی که من برای معامله باید اول ۲ میلیون واریز کنم تا قدرت خریدم از حالت منفی دربیاد.حالا چه باید کرد؟ البته گویا این مشکل رو خیلیا دارن
  • موسوی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 2
    من بیست هزار ریختم چطور حساب میشه
  • رحیمی US ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    سلام.من یکبار برای خرید صندوق خرید زدم ولی پولم رو برگشت زد .ولی بار دوم که خرید زدم سریع چهار میلیون از پولم رو بلوکه کرده.به خدا این کار حرامه
  • مرتضی IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام من خرید دارایکم رو از طریق حساب بورسیم انجام دادم اما چون پول بلوکه نشده بود از طریق آپ خرید زدم الان پولم تو حساب بورسم بلوکه شده باید چیکار کنم
  • ابوالفضل IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 2
    سلام. من اشتباها دو بار وجه با یک کد ملی به حساب صندوق دارا یکم واریز کردم یک با ر از طریق نرم افزار کارگزاری و دیگری با مراجعه به بانک و در هر دو مورد ثبت با موفقیت انجام شده. حالا چکار کنم که از وجوه برگرده یکی من رو راهنمایی کنه ممنون
  • دوست IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    4 1
    سلام من از طریق درگاه اینترنت خرید کردم کسی می دونه چطوری میشه اون رو به پرتفو کارگزاری انتقال داد ممنون
  • مجید کد ملی 2219206467 IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    2 1
    سلام در ثبت نام سهام etf یکبار درخواست خرید دادم انجام نشد مجددا درخواست دادم والان 4 میلیون تومن از پول من بلوکه شده است.چکار باید بکنم.یک هفته است هنوز برنگشته
  • حیدری جابری IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 2
    سلام من متاسفانه به دلیل مشکل اینترنت که به خوبی جواب نمیداد از کارگزاری خرید کردم دیدم ک‌ پول کسر نمیشه بعد رفتم از آپ خرید کردم و سریع انجام شد فرداش متوجه شدم که هم از کارگزاری پولمو بلوکه کرده... الان دوبار پول پرداخت کردم حالا چجوری میتونم یکیشو برگردونم لطفا کمک کنید...
  • A IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 4
    سلام من در قسمت واریز پول رو انجام دادم اما الان منصرف شدم‌امکان انصراف و عودت پول به چه صورته؟
  • رضا IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    2 0
    من ازطریق کارگزاری ثبت دارایکم زدم قبول نکرد ولی بعد ازطریق همراه بانک ملت گرفتم بعد یک هفته متوجه شدم پولمو تو کارگزاری بلوکه شده یعنی دوبار این مبلغ اضافی کی برمیگرده
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    3 0
    من دوبار پول ریختم گفتن با هرکد ملی میشه دوتا دومیلیونی خرید کرد الان تکلیفم چی میشه یکی خودم ریختم یکی شوهرم واسم ریخته لطفا راهنمایی کنید
  • امیر US ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    با سلام من دارایکم خریدم از کار گزاری ولی پولم بلوکه شده وتکلیفم هم مشخص نیست تا امروز ۹۹/۳/۵
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    1 0
    سلام در صورتی که به اشتباه دو مرتبه دارایکم رو سفارش بدی و دو مرتبه پول از حسابت بلوکه بشه اون پول بلوکه شده اضافه کی به حسابت بر می گرده
  • سجاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام،من شب اخر ک پنجشنبه شب باشه ساعت ده و نیم خرید زدم،مرحله اخر پرداخت ارور داد ولی پول ازم کم شد و امروز ک دوشنبه اس هنوز پول به حسابم برنگشته،هنوزم نمیدونم خریدم کامل شده یا اگ نشده پول چرا برگشت نخورده،بانک هم رفتم گفتن خریدت کامل شده احتمالا و ی جواب قطعی ندادن
  • محمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    1 1
    باسلام اینجانب ازطریق آنلاین اقدام به خرید کردم ولی هرسری از مبلغ کم میشد اما تو سفارش خطا میزد تا چهار بار خرید زدم اما خطا زد وهشت میلیون کم کرد من گفتم شاید برگردد ولی تا الان برنگشته البته باز من از طریق اپلیکیشن آیوا اقدام کردم که موفق شدم اما هشت م تومان آنلاین برنگشت اگه لطف کنید راهنمایی کنید برای برگشت پولم چکار کنم
  • علیرضا غلامی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام و وقت بخیر من متاسفانه بدلیل عدم آگاهی کافی دوبار خرید زدم روز چهارشنبه گذشته، یکبار از کارگزاری که وقتی دیدم زده منقضی شده ،از طریق سامانه بانکی مجدد خرید کردم حالا برا رفع مشکل چکا باید بکنم
  • تورج بیکدلو IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام من صندوق مالی دولتی ثبت نام کردم و پول هم واریز شده شماره پیگیری رو هم گم کردم الان هم اعلام میشه که پرداخت ناموفق بوده من چکار باید انجام بدم
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 2
    سلام من یه بار از کارگزاری زدم دیدم منقضی شده از بانک خریدم حالا دوبار خرید کردم حالا باید چیکار کنم
  • محمدرضا علیزاده IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام من ۵۰۰۰۰۰ زدم ولی الان هیچ گونه دسترسی بهش ندارم نمیدونم پولم چ شده وکجا رفته از طریق گوشیم توی سایتش زدم عکس رسیدش هم دارم لطفا پیگیری وراهنمایی فرمایید.ممنونم میشیم
  • مری IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    بنده سهام eftرو ازطریق برنامه ایوا خرید کردم. میشه بگید ازکجا میتونم پیگیری کنم. لطفااگ کسی اطلاع داره بگه ممنون میشم
  • میثم IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    من بلد نبودم همون روز از هر درگاه بانک صادرات ملت رفاه قرض الحسنه تجارت رفتم تو سایتشون هر کدوم با کد ملیم ۲ تومن سهم خریدم کلا شد ۱۰ تومن بعد فهمیدم که هر کد ملی ۲ تومن بوده ولی درگاهای بانک بدون هیچ مشکلی خرید رو انجام دادن و یه کد رهگیری به من دادن بعد سوال گرفتم کفتن پولت برگشت میخوره ولی هنوز نخورده من ساعت ۲ شب ۱۴ خرید کردم باید چیکار کنم پولم هموز برگشت نخورده ممنونم راهنمایی کنید
  • حجت IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام من‌از طریق کد بورس ام خرید کردم ولی چون توی پرتفوی ننشست فک کزدم خرید نکرده رفتم با آپ خرید کردم اونجا هم ازم کسر کرد حالا باید چکار کنم از من دوجا یعنی ۴میلیون برداشت کرده
  • سلامی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    صندوق دارایکم را با کد بورس ثبت نام کردم ولی چون تا فرداش نه پول بلوکه شد نه پیامی اومد دوباره از بانک ثبت نام کردم. با اعضای خانواده برای ۴ نفر این اتفاق افتاده حالا ۸ ملیون اضافه پرداختی را چه جوری باید پس بگیرم؟ از کارگزاریم پرسیدم میگه اینا دولتیه و ما نمیتونیم کاریش کنیم الان من ۸ ملیونم را از کجا باید پس بگیرم؟
  • افتخاری IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    ببخشید من برای پسرم روز پنج شنبه یکبار ظهر ۲میلیون از صندوق دارا یکم سهام خریدم و دومیلیون کسر شد ، بعدا متوجه شدم پیامک با موفقیت انجام شد و کد پیگیری نیومده ، مجددا براش مراحل ثبت نام رو انجام دادم ، دو میلیون مجددا کسر شد و اینبار کد پیگیری اومد ، امروز یک هفته گذشته ولی هنوز دومیلیون اولی به حسابم برنگشته، از کجا باید پیگیری کنم ، هیچ جا جواب درست و حسابی نمیدن
  • روح الله IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام بنده مبلغ یک میلیون تومان اشتباها به حساب ریختم چه زمانی امکان برگشت این پول برای من میباشد لطفا راهنمایی کنید
  • بهروز IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    باسلام در اخرین روز از طریق کارگزاری مفید اقدام به خرید دارای یکم کردم بعد چند ساعت در سفارش کارگزاری منقضی شده تلقی گرددید ولی وجه آن بعد یک هفته بصورت بلوکه باقی مانده.لازم بذکر است همان شب از طریق نرم افزار بانک ملی خرید را انجام داده ام . می بایست چطور وجه کارگزاری دریافت کنم باتشکر
  • طیبه باغانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    همسرم به اشتباه با یک کد ملی پذیره نویسی بانک تجارت و صادرات را به مبلغ ۴ میلیون تومان خریده و حالا هنوز بعد از اتمام پذیره نویسی پول ایشان برگشت داده نشده
  • اصلان IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    من خرید انجام دادم کد بورسی هم دارم ولی ازطریق بورس خرید نکردم به چه صورت میتوانم پیگیری کنم ایا این خرید درپرتفوی بورسم میاید.
  • سمانه منافی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    من از درگاه بانک ملت سهام پذیره نویسی خرید کردم. از کجا میتونم خریدم پیگیری کنم؟؟؟
  • افسانه سیدی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    خسته نباشید من مبلغ ۴۰۰ تومان بیشتر واریز کردم امکان برگشت پولم هست؟؟؟ از کجا باید رسیدگی کنم؟؟
  • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام من روز ۳۰ اردیبهشت ثبت نام کردم منقضی شد بعد از طریق سایت بانک ثبت نام کردم . الان هر دو پول من بلوکه شده تکلیف چیه ؟چجوری یکی از پولهامو پس بگیرم
    • صاحب IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      0 0
      باعرض سلام بنده هم از کارگزاری آگاه خرید کردم وشب در سیستم زد حذف از معامله وبعد از طریق همراه بام بانک ملی خرید کردم یعنی چهار میلیون خرید زدم محبت کنید راهنمایی کنید که چکار باید کرد
  • حسن IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام من یه بار از طریق کارگزاری دو تا سهم خریدم ولی متاسفانه روز آخر پول برگشت تو حسابم و چون روز آخرکارگزاری تعطیل بود از طریق بانک تجارت دوباره خرید کردم شنبه هفته بعد هم کارگزاری و هم بانک پول منو به مبلغ ۸ میلیون بلوکه کردن الان میخواهم ۴ میلیون اضافه بلوکه شده را بگیرم هیچ کس جوابگو نیست!!! من نمیدانم این چه سیستمی هست برای پول گرفتن اضافه مشکلی نداره ولی بخواهی اضافه سهام بنویسی خطا میزنه مگه این نیست برای هر کدملی دو میلیون هست پس چرا ۴ میلیون بلوکه کردین پس چرا بعد از گذشت ۱۰ روز پولو برنمیگردونی!! لطفا جواب مرا ارسال فرمایید!؟!
  • مسلم کامرانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    باعرض سلام بنده هم از کارگزاری مفید خرید کردم وشب در سیستم زد حذف از معامله وبعد از طریق اپ خرید کردم یعنی چهار میلیون خرید زدم محبت کنید راهنمایی کنید که چکار باید کرد
  • غلامرضا بهنام قادر US ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    صندوق باز نشستگی یک میلیون به حساب ریخته خودم نیز به اشتباه دومیلیون تومان را ریخته ام چگونه پولم را دریافتدکنم
  • ؟؟؟؟؟ IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 3
    من سهام ای تی اف گرفتم وکدپیگیری دریافت کردم؟ایاجایی هست؟مشاهده کنم خریدم را
  • مهدوی RU ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 2
    سلام ، من در کارگزاری خرید دارایکم زدم اما بعد از چند ساعت چک کردم چیزی نمایش نمیداد فکر کردم سفارشم ثبت نشده یا مشکلی پیش اومده و دوباره از سایت بانک تجارت خرید زدم و خریدم ثبت شد ، اما بعدا متوجه شدم روش کارگزاری چجوریه و سفارشم ثبت شده . یعنی دوبار سفارشم ثبت و پول دادم ، خب اگه هر کد ملی فقط دومیلیون تومان میتونست خرید کنه چرا به من مجددا اجازه خرید داده؟ الان پول خرید دومم که به حسابم برمیگرده؟؟؟؟
  • هووخشتر IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    عزیزان من این پول را به حساب فطریه بگذارد .من هم ثبت نام کردم دیگه برگشت نداره .هیچ جایی هم جواب نمیداند .
  • عباسی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    در ثبت نام سجام برای فروش سهام مالی یکم کدام گزینه بورسی را انتخاب کنم؟ چون چند گزینه داره مثل فرابورس ،بورس کالا ...
  • vahid AE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    بنده این سهمو خریدم از کجا پیگیر بشم ببینم کجا نشسته؟راهنمایی
  • احمد IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام من کد بورسی دارم ولی از طریق پیامک بانک تجارت که برام اومد ثبت نام کردم میخواستم بدونم چطوری اونو میتونم به پرتفوی خودم انتقال بدم در ضمن از طریق این کد رهگیری چطور از صحت واریزیم اطلاع پیدا کنم
  • نیما IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    امروز 13 خرداد هست و دقیقا 13 روز از این مشکل گذشته.چطور ممکنه نه دولت نه کارگذاری ها و بانکها پاسخگوی این مساله نباشن,از ما که 2تومن گرفتن از خیلی ها چنتا پرداخت 2تومن کسر شده,تکلیف این پولها چی میشه؟ لطفا اگر اخباری به گوش کسی رسید اطلاع رسانی کنن.ممنون
  • علیرضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    1 0
    با سلام من در نرم افزار تاپ سهام دولت را خریدم میخواستم بدونم این نرم افزارهم برای ثبت نام بوده؟ برای پیگیری چیکار کنم
  • منصور علی زاده IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 2
    بنده درتاریخ 20 /2اوراق با دو شماره ملی گرفته ام از بانک اقتصاد نوین چون پیام برای من ارسال نشد درتاریخ 2/22باهمان درگاه برای پیگیری رفتم باز هم دو میلیون دیگر از من کم شد و تاکنون برگشت نخورد لطفا راهنمایی بفرمایید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    سلام من چهارشنبه هفته گذشته دومیلیون تومان خرید کردم اینترنتی ولی برام هیچ پیامکی ارسال نشده چگونه میتونم از درستی خریدم اطمینان حاصل کنم
  • مطلع IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 2
    تعداد سهام واگذاری به ازای هر 10هزار تومن شامل 4 سهم ملت، 4سهم تجارت، 10 سهم صادرات، 3سهم البرز، 3سهم اتکام هست
  • محمد RU ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 0
    با سلام ببخشید من از طریق نرم افزار ایوا ثبت نام کردم، ولی کارگزاری مفید هم برام اینکار رو انجام دادە، الان دو ملیون من بلوکە است، من چطوری پیگیری نمایم؟
  • رضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام سهام صندوق رو از بورس خریدم و بورس حذف خرید شد و پول به حسابم برگشت و دوباره از طریق بانک تجارت سهام صندوق رو خریدم ولی روز بعد بورس پول رو مسدود کرد حالا ۴ میلیون تومن دادم ولی نه بورس ۲ میلیون تومن رو برگشت داد نه بانک تجارت چکار کنم ممنون
  • منصور علی زاده IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    با سلام بنده درتاریخ 20 /2از بانک اقتصاد نوین اوراق خرید کردم وبعد دو روز بعد برای پیگیری باهمان سامانه رفته بازهم دو میلیون دیگر از من کم شد در ضمن بایک کد ملی لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم
  • یحیی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    من از طریق کارگزاری خرید کردم ولی رفتم نگاه کردم گفت حذف شده بلافاصله رفتم از درگاه بانک مسکن گرفتم الان هم 2تومن در کارگزاری بلوکه شده هم 2تومن در بانک مسکن آیا یکی از اینا برگشت میخوره به حسابم چون شنیدم که میگن باهرکدملی فقط دوتومن تعلق میگیره ولی من دوبار ثبت نام کردم لطفا توضیح دهید
  • سجاد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام من از سایت بانک مسکن اقدام به خرید ETF کردم و کد بورسی هم دارم. چطور پیگیر وارد شدن این صندق به سهامم باشم؟
    • محمدرصا IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 1
      سلام من از طریق برنامه تاپ سهام etf را خریدم و از حسالم هم پول کم شده ولی تا کنون پیامکی تاکنون مبنی بر پذیره نویسی واحد سهام برام نیومده.
  • ناصر IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 0
    من خرید را از طریق سایت بانک ملی انجام دادم، چه کار باید انجام بدم تا در پرتفوی کارگزاری آگاه بیاد؟
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    1 0
    چه زمانی مشخص میشه که به هر فرد چه تعداد واحد از صندوق دارا یکم اختصاص پیدا کرده
  • علی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    باسلام مبلغ اضافه پرداختی ETF درچه تاریخی عودت داده می شود
  • حیدری هستم IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    سلام من در تاریخ ۹۹/۰۳/۰۱ ثبت نام و مبلغ صد هزار پرداخت کردم وضعیت پرداختی من چه میشه ایا سهام دارم یا رد مال می‌نمائید
  • زارع پور IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    سلام من از طریق موبایل و از صندوق بانک پارسیان اقدام به خرید ۲۰۰ سهم کردم پیام موفقیت و کم شدن ۲ میلیون اومد ولی الان کد پیگیری برای پیگیریم میخواد این کد رو از کجا باید بگیرم ندارمش؟
  • موسی الرضا احمدی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    4 0
    سلام. از طریق نرم افزار بانک ملی خرید کردم دفعه اول پول کسر شد ولی ناموفق اعلام کرد. دفعه دوم دوباره پول کسر شد و موفق اعلام شد. میخواهم بدانم کسری اول جزو سهام خریداری محاسبه شده یا نه؟
  • محسن محمودی هاشمی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    برای پسرم ازدرگاه بانک رفاه خریداری کردم ولی پیام ازطرف صندوق سپرده گذاری نیامده چرا؟درصورتیکه برای خودم ثبت نام کردم پیام آمدکه درسجام ثبت نام کنید
  • حاجیلو IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام برای انصراف از مالی یکم باید چیکار کنیم مبلغ به حساب مون برگرده ممنون
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    من پدرم کد بورسی داره و در سجام نیز احراز هویت کرده ولی صندوق مالی رو به اسم من خریده وسن من زیر ۱۸ سال و من نمی خواهم کد بورسی بگیرم چگونه سهم های خود را به حساب او در کارگزاری اگاه انتقال دهم و خرید و فروش انجام شود؟
  • جلیل IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    من برا ی بچه ها هم خریدم آیا برای فروش ، به آنها هم کد بورسی باید بگیرم ؟
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      بله جهت معاملات بورسی باید کد بورسی برای هر فرد بگیرید
  • ابراهیم کاظمی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    باسلام من در روزی که سهام رو خرید کردم از طریق برنامه کار گزاری خرید رو مشخص نکرد اما از حسابم پول رو کم کرد دوباره ازطریق برنامه همراه بانک ملی خرید کردم از حسابم پول کم کرد دراصل دوتا دومیلیون از حسابم کم شده وهنوز برنگشته به حسابم خواستم ببینم کجا باید پیگیری کنم ممنون
  • امیر بوستانی با کد ملی۵۵۶۹۸۶۱۸۳ IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    من ۳۱اردیبهشت۹۹ابتدا از درگاه سداد برای پذیره نویسی سهام اقدام کردم ولی جوابی نیامد وبعد از درگاه سامان اقدام کردم وکامل شد ولی از هر دو درگاه‌‌ مبلغ دو میلیون تومان از حساب‌من کم شد یعنی ۴میلیون تومان برداشت شده .تکلیف پول من چه می شود.متشکرم
    • امیر بوستانی کدملی۵۵۶۹۸۶۱۸۳۱ IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      7 0
      من برای پذیره نویسی اقدام کردم ولی دو تادومیلیون یعنی ۴ میلیون ازحسابم کم شد .تکلیف دومیلیون اضافه پرداختی من چه می شود؟راهنماییم کنید. متشکرم.
  • missynezami IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    وقت بخیر. من حدودا 10 سال کد بورسی دارم.البته ثبت نام توسط خودم انجام نشد . پذیره نویسی برای دارایکم هم انجام دادم . دیروز پیام برام اومد که در سجام ثبت نام کنید برای تکمیل فرآیند پذیره نویسی دارایکم - سوالم اینه مگه 10 سال پیش هم برای دریافت کد بورسی اول نباید در سجام ثبت نام میکردیم. ؟ من باید ثبت نام سجام رو انجام بدم؟
  • پ رحیمی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام خسته نباشید چگونه می توان شبای معرفی شده در سرمایه گذاری عوض کرد
  • محمدی RO ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام من برای تمام افراد خانواده سهام دولتی خریده ام حتی پسر یکساله مدیریت چطوری تشکر
  • maziar.cheraghi IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام.من برای چند نفر از اعضای خانوادم با همراه بام حساب خودم دارا یکم خرید کردم و بعد از وارد کردنه کد ملی شماره همراه خودم رو که باهاش مبلغ رو واریز کردم در سیستم ثبت کردم و کد رهگیری هم اومد و ثبت شد .اما الان فقط به نام یکی از اون افراد پیامک اومده ایا برای بقیه ثبت نشده ؟ و ایا برای هر نفر یه شماره تفن میخواسته ؟
  • علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    با سلام برای فروشش افرادی که کد بورسی ندارند ،چگونه باید اقدام کنند؟
  • یوسف کاظمی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    لطف جواب بده رو بدهید، من با کد بورسی در حساب کارگزاری سهام ETF به اندازه ۲ تومن خرید کرده ام و از طرفی برادرم با نرم افزار اپ با کد ملی من ۲ تومن سهام ETFخریده است ..الان تکلیف چیست
  • مصطفی سعیدی IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام من ده روز است سجام انجام دادم و کد بورسی گرفتم و کدمعاملاتی گرفتم اطلاعاتم از سهام عدالت به بانک نرفته باید چکار کنم
  • لیلا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام من از طریق بانک صادرات سهام صندوق سرمایه یکم خریداری کردم .الان ۱ ماه گذشته اما نه به صفحه بورسم انتقال پیدا کرده و نه اس اومده.چطور پیگیری کنم و انتقالش بدم به کد بورسم
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    با سلام آیا تخصیص سهام صندوق ETF انجام شده؟ چرا تعداد سهام نماد صندوق ETF ( دارا یکم ) در پرتفوی بورسی من هنوز مشخص نشده؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون
  • ایوب IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    من باشماره ملی خودم دوبار دومیلیون،دومیلیون به حساب واریرزکردممورخه ی30,2,1399ولی هنوز دومیلیون مازادی به حسابم عودت نشدە پس کی عودت‌ خواهدشد؟ چونکە گفته‌ بودند بایک شمارە ملی فقط‌ دومیلیونه؟
  • فرهادی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    کسی دوبارباکدملی خودش سهام خریده پول اضافه چه مدت طول میکشه برگشت داده بشه
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    اضافه واریزی ها کی برمیگرده به حسابمووون!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی دهقان IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 0
    سلام.من ازدارایکم خرید کردم.البته ازطریق موبایل وهیچگونه رسید رسمی ندارم .ازکجا تایید بگیرم که من سهامدار دارایکم هستم؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 0
    س.ما هم سهم ۱میلیونی خریدم با کد ملی با اپلیکشن ایوا الان باید چیکار کنیم میشه راهنمایی کنید
  • امیر بوستانی کدملی۵۵۶۹۸۶۱۸۳۱ IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 1
    من با کدملی ۵۵۶۹۸۶۱۸۳۱ درپذیره نویسی سهام صندوق مالی یکم ثبت نام کردم ولی ۴میلیون از حسابم کسر شده است.
    • رسول IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      1 0
      سلام من از طريق آپ و كارت بانكي شخص ديگه اي خريد زدم و از طريق كد بورسي هم پولم مجدد بلوكه شده الان خريدي كه از طريق شخص ديگه اي زدم به كدوم حساب برگشت ميخوره؟
  • حسن IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    سلام.من از برنامه آپ خرید زدم .کد بورسی داشتم و حالا هم هست.چطور میتونم سهامی که خریدم در صفحه معاملاتی خودم ببینم.لازمه کاری بکنم یا دولت هنوز سهام را به خریدار نداده؟متشکرم اگه جواب بدید
  • سارا IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    3 1
    من اول خرداد ماه پول واریز کردم الان فقط اصل پولم برگشته چرا سودشو واریز نکردن
  • وسف IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    کسی دیگری که اشنا است در صنوق واسطه گری مالی یکم پول واریز کرده چه باید بکنم
  • NL ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    2 0
    سلام من ۳۰ اردیبهشت ۲ تومن سهم خریدم و ثبت نام سامانه سجام رو هم انجام دادم اما پریروز مبلغ دو تومن به حسابم اومده و رفتم بانک پرسیدم میگن نوشته مابه التفاوت سهام صندوق کارکزاری .این یعنی چی البته دوتا سهم ۱ میلیونی واسه بچه هام خریدم الان میخام بدونم این ۲تومن چیه به حساب من اومده یعنی امکانش هست که خرید سهام انجام نشده باشه و پولم برگشت خورده باشه
  • Mosafer2120 IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 1
    من از طریق بانک کشاورزی خریدکردم سهام مالی یکم تازه کد بورسی گرفتم چطور این سهام را وارد پرتفوی کنم
  • لیلا IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام من سهام بانک صادرات وپاسارگارد بدون کد بورسی از طریق سایت انجام دادم میخوام بفهمم سهامی که خریدم چقدر سود وزیان داشته به چه اپلیکیشن مراجعه کنم باید کجا برم
  • پوریا IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام من از طریق مالی یکم بانک ملی ثبت نام کردم سودش کی واریز میشود
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام ببخشید من این سهام رو برای دو فرزند خردسالم خرید کردم که ۸ ماه دارد،در صورتی که قصد فروش داشته باشم ایا باید برایشان کد بورسی بگیرم و حساب باز کنم براشون؟؟ راه ساده تری برای فروش نیست؟؟
  • ازاده IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    بنده صندوق دارایی یکم رو از درگاه بانک ملی با استفاده از کد ملی خریداری کردم ولی از اون هیچ شماره پیگیری ندارم چجوری میتونم ثبت نامم رو جهت اطمینان چک کنم؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 1
    سلام من ۴۰۰هزار تومان خرید کردم .میشه دوباره اضافه کنم
  • امیرعلی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 0
    سلام.در اخبار ها و سایت ها گفته شده بود که از یکم تیرماه یعنی امروز دارایی صندوق شما در پرتفوی نشان داده میشود.پس چرا هنوز برای بنده نیامده است؟ممنون میشم پاسخ بدید و راهنمایی لازم رو انجام بدید.باتشکر
  • یگانه IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 0
    من دارا یکم رو با اپلیکیشن آپ خریدم حالا توی پرتفو نیومده خواهش میکنم راهنمایی کنید که چطور اونو به پرتفو انتقال بدیم
  • داود دانش IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    باسلام ، زمانی که بنده نام نویسی کردم کد بورسی نداشتم الان کد بورسی دارم ، حالا چگونه می توان این سهام صندوق را به حساب آنلاین انتقال داد و بفروش برسانیم
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام.من دارا یکم از طریق همراه بانک سپه خریداری کردم تا مرحله‌ واریز پیش رفتم پولو از حسابم کم کرد ولی ادامه نداد الآن نه بهم سپه داده نه پولم برگشت خورده چطوری پولمو پس بگیریم. ممنون میشم راهنمایی کنید
  • محمودیان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    من ثبت نام کردم کدبورسی هم گرفتم ولی درپرتقوی هیچ نشانی از دارایی یکم نمی بینم به چند بانک سرزدم که هیچ گونی اطلاعی از واسطه گری مالی دارای یکم ندارن چکارکنم
  • امید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    1 0
    بنده ابتدا از طریق کارگزاری اقدام به خرید کردم که به علت مشکلات کارگزاری پول بلوکه شده برگشت خورد و به ناچار از طریق بانک نیز اقدام به خرید کردم. الان من یکماهه 4 تومن هزینه کردم هنوز نه پولی برگشت خورده و در پنل بورسی من نیز دارا یکم مشاهده نمیشه ممنون میشم که راهنمایی بفرمائید که من چکار کنم؟
    • سارا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      0 0
      منم دقیقا همین شرایط رو دارم
    • بهار IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      0 0
      منم از طریق درگاه اینترنتی بانک خریداری کردم برای خانواده 6 میلیون ولی الان توی سهامای خریداری شده نمیبینم. لطفا راهنمایی کنید
  • ابوالقاسم مودودی NL ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 1
    با سلام وقت تون بخیر دو سوال از محضرتون داشتم ممنون میشم پاسخ حقیر رو محبت بفرمایید : 1- من در آخرین روزی که مهلت خرید تمدید شده بود یک میلیون تومان از طریق کد بورسی خود در کارگزاری مفید خرید کرده ام و یک میلیون تومان هم از حساب اینجانب هم در سامانه کارگزاری مفید بلوکه شده است ولی در سفارشات من هیچ خریدی نیامده است با خود کارگزاری هم تماس گرفتم اوایل که می گفتند سفارش انجام خواهد شد ولی چند روز پیش فرمودند با روابط عمومی صندوق دارا یکم تماس بگیرم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . 2- اینجانب یک میلیون تومان هم از طریق صندوق بازنشستگی کشوری که با اختصاص تسهیلاتی برای بازنشستگان انجام می شد اقدام به خرید کردم پیامک آن هم آمد که خرید با موفقیت برای ما انجام گرفته است . این سهام را چگونه می توانم به کد بورسی خود منتقل نمایم . با احترام و عذرخواهی از تصدیع اوقات شریف تان ...
  • حسن باغبانی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام مبلغ یک میلیون تومان etf خریداری توسط اپلیکیشن آپ کردم. و الان کد معاملاتیبورسیهم دارم. چگونه ان را به پرتفوی خود اضافه کنم؟ ممنون
  • اکبراکبری IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    آیا با داشتن کد بورسی نیاز به ثبت نام در سجام میباشد
  • توحید IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    10 0
    جناب من از طریق برنامه ی سداد بانک ملی اقدام به خرید کردم در ۱۴ اردیبهشت و به مبلغ۲ میلیون تومان شبا ازم نخواست کد پیگیری دارم ولی اما نگرانم چون تو پرتفویم ثبت نشده و اینکه کی میشینه از کجا پیگیری کنم ???
  • بهار IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام من سهام دارایکم را در تاریخ 30 اردیبهشت خریداری کرده ام و پول هم از حسابم کم شد و کد پیگیری هم داد اما اران ک احراز هویت شدم ودر سامانه سمات چک میکنم هیچ سهامی برای من خریداری نشده، چرا اینجوریه!؟ من باید چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید سپاس
  • حسین.د IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    با سلام آیا سهام دارایکم که از آپ خریداری شده اتومات به پنل شخصی فرد سهامدار در پرتفوی وی در کارگزاری مورد نظرش منتقل میشود یا نیاز به راه حل خاصی دارد
  • ریحانه IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 0
    با سلام. من هم از طریق لینکی که بانک تجارت فرستاده بود خرید کردم. و کد پیگیری و پیغام پرداخت موفق دارم. ولی هنوز تو سبد سهامم نیومده. کارگزاری آگاه هستم. لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم؟ ممنون
    • نوید IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      0 0
      واس منم نیومده تغییر کارگزار هم زدم. نمیشه.. گفتن شنبه واس ما میاد.
  • محسن قربانی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    من کد بورسی دارم،و از طریق کارگزاری سرمایه و دانش اقدام به خرید سهام etfکردم،ولی الان برای من پیام اومده که برای احراز هویت سجام اقدام کن،در صورتی که من هنگام گرفتن کد بورسی ،سجام و احراز هویت را انجام داده ام
  • مهرداد IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    امروز ۳ خرداد، پیامکی برام اومده که در سجام ثبت‌نام کن و در ادامه احراز هویت حضوری یا غیرحضوری، در حالیکه من یک ماهی میشه وارد بورس شدم، اما برای etf از سایت اقدام کرده ام، حالا من که کد بورسی دارم چگونه باید اعلام کنم که من کد دارم و نیاز به اقدام مجدد نیست؟! و چرا خودشان با یک جستجوی ساده این فرایند را انجام نداده اند؟!؟
  • جعفرپور IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 0
    سلام وقت بخیر موقع خرید پدیره نویسی متاسفانه شماره موبایل کلا اشتباه وارد شده چطوری میتونیم اصلاحش کنیم؟
  • کیومرث PK ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 0
    از طریق اپ خریداری کرده ام چگونه پیگیری کنم2_با درخواست از سازمان بازنشستگی برای خرید صندوق دارایکم اکنون چگونه مطلع شوم برایم خریداری شده؟
  • مهدی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    من کد بورسی هم گرفتم.واخراز هویت توسط اپلیکیشن سیگنال انجام دادم.حالا باید چه خاکی تو سرم بریزم؟ دریغ از یک پیامک
  • داریوش IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    2 0
    من یه تومان سهام دولت خریدکردم ازطریق اپلیکیشن اپ الان هم 4 تیرهستش چطور میتونم ازاپلیکیشن به کارگذاری وپرتفوی شخص خودم انتقال بدم وقابل مشاهده باشه
  • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام من سهام دارایکم ازطریق آپ وبانک قرض الحسنه مهرخریدم ولی هنوزتو پرتفوی من ثبت نشده چگونه پیگیری کنم
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام. من 2 میلیون تومن سهام رو از طریق نرم افزار آپ و سایت بانک ملی خریدم ولی در سامانه ذینفعان سرمایه تو قسمت صندوق etf برای من میزنه اطلاعاتی برای نمایش وجود نداره و برام ثبت نشده و پولمم برگشت داده نشده از کجا میتونم پیگیری بکنم؟
  • شاهین IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 2
    من کد پیگیری که موقع ثبت نام گرفته بودم رو گم کردم چطوری میتونم دوباره بازیابیش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
  • محمد IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    من از طریق سایت بانک ملی خریدم کد پیگیری ام دارم نمیدونم الان قضیه اش چی میشه چیکار کنم راهنمایی بفرمایید
  • بدرالسادات شاهرخی برنجگانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام دراردیبهشت ماه به کافی نت مراجعه کردم برای خرید صندوقیکم مفید که ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال ا ز حساب برداشت شد وبه حساب بانک صادرات ریخته شد وکد رهگیری داد بعد از ان دفتر خدمات کارهای سجام وکد بورسی گرفتم که کد امد ولی نمی دانم سهام خریداری شده یانه فقط کر رهگیری دارم راهنمای کنید نه بانک رفتم نه بورس
  • مجتبی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام پس از گذشت چند هفته بعد انجام کلیه مراحل برای اتتقال به پرتفوی سهامدار ...هنوز این کار انجام نشده هم کد بورسی هم کد سجام هم داریم ولی باز ثبت نشده یه نفر نیست جواب این ملت و بده اخه ..از طریق بانک خرید کردیم واقعا چکار باید بکنیم
  • زهرا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام برای هر کدام از دو خواهر و برادرم 500 تکمن سهام ETF خریداریم ولی چون موبایل هرکدام پیش من نیست واز هم دوریم در ثبت نام سجام دچار مشکل شدن می خوام 1میلیونم را پس بگیرم لطفا راهنما کنید
  • ایوب شاهی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    سلام :من بایک کدملی خودم دوبار دومیلیون،دومیلیون واریزکردم درحالی کە باید دومیلیون واریز میکردم مورخە 30/2/1399که پول واریزکردم هنوز عودت نشده من‌ چه کار کنم که پولم برگشت بخورد لطفٱ راهنمایی کنید متشکرم
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      1 0
      من هم همین مشکل دارم،لطفا اگر جوابی گرفتید اعلام کنید،ممنون
  • محمد نژاد کاظم IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    م با کد ملی پذیره خریدم جهت فروش آن باید کد بورسی داشته باشم یا ؟
  • مسعود IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    با استفاده از تسهیلات درنظر گرفته شده بازنشستگی به مبلغ یک میلیون تومان سهام صندوق دارایکم را خریداری کردیم ولی تاکنون به پرتفوی من در سبد سها نیامده نمیدونیم مشکل کجاست؟
  • جسن جمیلی شبستری IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 1
    سلام چگونه eftخودرادرپرتفوی مشاهده کنم؟
  • محمود اسماعیلی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    2 0
    من دارایکم راازطریق بانک مهر ایران خریدم کد پیگیری هم دارم ولی نه می آید جزه سهامهایم ونه درذینفان است من باید چکار کنم دویست سهم خریدم
  • علي IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    من کد پیگیری که موقع ثبت نام گرفته بودم رو گم کردم چطوری میتونم دوباره بازیابیش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
  • سعید IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام بنده از سامانه بانک ملت صندوق رو خرید کردم و مدارک دارم اما حتی با تغییر کارگزار ناظر بازهم دارای یکم در پرتفوی مفید ثبت نمی شود مشکل از کجاست؟یعنی پول ما رو خوردن رفت؟
  • AE ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    1 1
    سلام،چرا پول من از بلوکه در اومد دارا بهم نداد بع ۳ماه؟
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام این مشکلها از کارگز آن است یامسولان
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام من مبلغی از آپ خرید کردم با توجه به این که کد بورسی دارم هنوز توپرتفوی نیامده پیامک احراز هویت برام می زنه .مبلغی هم با کارگزاری گرفتم بعد چندین بار بلوکه کردن بازم خریداری نکرد برام .
  • رئیس علی زارع IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 1
    سلام من سهام دارایکم را معادل دو میلیون تومان خریدم ولی الان که وارد حسابم میشم در پرتفویم چیزی مشاهده نمی کنم وهمچنین در سرمایه ام خبری از این دو میلیون تومان نیست.درضمن از طریق نرم افزار سکه خرید کردم
  • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    2 0
    برای افراد زیر 18سال باید شماره موبایل به اسم خودش باشه؟
  • مینا GB ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    از طریق آگاه دارا یکم خریدم ولی امروز پولش برگشته به حسابم با اینکه سه روز پیش احراز هویت شدم وتایید شداما نماد ثبت نشد و پول برگشت امرو چرا؟
  • اسماعیل IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام من سهام دارا یکم رو از همراه بانک تجارت و کارگزاری مفید خرید کردم و از هرکدوم دو میلیون تومن ،ولی هنوز برگشت نخورده ،لطفا راهنمایی کنید
  • فتح اله IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    من باز تشسته هستم از طریق صندوق باز نشستگان یک میلیون دارایکم ثبت نام شده ام و دو میلیون هم خودم ثبت نام کرده ام آیا هر دو ثبت نام در پرتفوی من ثبت می شود یا فقط یک ثبت نام ثبت می شوذ
  • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    سلام من سهام دارا یکم رو خریداری کردم و شماره شبا خواهرم رو اشتباهی واردکردن رسید خرید رو هم دارم آیا ویرایش دارد یا واسه فروش مشکلی پیش میاد یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین
  • مرادحیدری IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 2
    من در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۲ بار خرید سهام دارا یکم داشتم هنوز ۲میلیون تومان اضافه عودت داده نشده است لطفا پیگیری نمایید
  • سمیه فیروزی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    من پول ریختم پول کسر شده وارد پروتکل نشده خیلی وقته کجا بابد پی گیری کنم 31اردیبیهشت پول هم برگشت نشده
  • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    نحوه پیگیریشون چطور کجا باید بریم
  • علی بختیاری IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام من و همسرم نفری دوملیون. تومان سهام از بانک های مختلف خریداری کردیم برای پیگیری سهام خود کجا مراجعه کنیم خاهشن راهنمایی کنید صندوق مالی یکم
  • مجید طهماسبی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    3 1
    سلام من یک بار در صندوق دارای یکم ثبت نام کردم پولم رو بلوکه کرد بار دوم ثبت نام کردم .به من سهم اختصاص داده اما 2 میلیون دومم رو هنوز به حساب من واریز نگردیده والان چندین ماه هم گذشته .لطفا بگید کجا باید پیگیری کنم .
  • امیر IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    من وشوهرم هرکدام ۲۰۰ سهم خریدیم..خواهشا راهنمایی کنین چیکار باید بکنم هیچی از بورس نمیدونم..فقط ایزی تریدر نصب کردم ..منظور از پرتفوی همون پرتفوی موجود تو ایزی تریدر هستش..ولی هیچ چیز توپرتفوی نیست .لطفا راهنمایی کنید
  • م SE ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام من یک بار از طریق اپ بله در صندوق دارای یکم ثبت نام کردم پولم رو بلوکه کرد بار دوم ثبت نام کردم .به من سهم اختصاص داده اما 2 میلیون دومم رو هنوز به حساب من واریز نگردیده والان چندین ماه هم گذشته .لطفا بگید کجا باید پیگیری کنم ؟.
  • اسماعیل آقاجری IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    سلام من دوتا خرید دو میلیونی دارا یکم انجام دادم از کارگزاری و همراه بانک تجارت ،خرید کارگزاری اوکی شد ولی پول همراه بانک هنوز برنگشته ب حسابم،
  • جواد راخواه IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    من سهام مالی یکم را توسط صندوق باز نشستگی کشوری خریداری ودرسجام ثبت نام کردم وتایید هویت هم کردم کد تایید ۱۳۸۲۸بوده وکد معاملاتی راد۰۰۹۰۴ میباشد میخواهم از طریق ان کارگزاری محترم بفروشم شماره شبا ir650190000000103177295009 میباشد لطفا اقدام بفرمایید باتشکر
  • دهقانی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام دارا اول با لب تاب خریداری کردم و نمیدونم از کدوم بانک خرید انجام دادم حالا چکار کنم؟
  • بهرامی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام من با اینکه کد بورسی گرفتم و در خواست تغییر کار گزاراهم دادم ولی متاسفانه صندوق واسطه گری هنوز به حساب بورسی من منتقل نشده است.راهنمایی میخوام....احراز هویت انجام شده کارگزاری من آگاه هستش
  • محمد نادری پور IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام خسته باشید من هر کاری میکنم نمی تونم این سهم رو به پرتوی خودم بیارم من کارگزاریم مفید هست الان هرپی تغیر کار گزاری میزنم نمیاد حدود دو هفتس زدم ولی جوابی بهم ندادن باید چیکار کنم ؟؟
  • امیر حسین نیکبخت IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    بنده برای فرزندان خود در تاریخ 2/30 اقدام به پدیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم کرده ام لیکن با وارد شدن به سیستم سجام قابل رویت نیست ضمن اینکه برای خود وهمسرم قابل مشاهده می باشد از طریق بانک پیگیری کردم لیست ارسال شد و وجهی عدت نشده لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه می توانم مطمئن بشم سهام خریداری شده است ؟ و کجا می تونم رویت کنم باتشکر
  • ضحا IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    باسلام،دارایکم راموقع پذیره نویسی ازطریق بانک انجام دادم38واحدبرایم خریدکرده ولی بقیه پولم برنگشته به حسابم،بایستی چکارکنم باتشکر! چندبارهم ازطریق درگاه یکپارچه ذینفعان هم درخواست داده ام ولی خبری نشده!
  • شیرشکن IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام من با دوتا کارت ملی سهام خرید کردم با هر کارت ملی سیصد پنجاه هزار خرید کردم دومیلیون نخریدم باید چکار کنم پولم را از کجا بگیرم کد بورسی هم گرفتم چون شما گرفتید از ده هزار تا دو میلیون میشود خرید کرد
  • F.Ebrahim IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام،نماد دارا یکم تو پرتفو من اومده ولی تو قسمت دارایی ها سود وزیان مربوط به این نماد رو نشون نمیده چکار باید کنم که مثل سایر نمادهام از سود وزیان دارا یکم مطلع بشم ؟ممنونم
  • عبدالصمد حسینی زاده IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    من درتاریخ اردیبهشت ۹۹ سهام EFT خریدم ونمی دانم کجاست راهنمائی کنید
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    2 0
    من دراردیبهشت ۹۹ سهام دارا یکم خریدم واز حسابم کسر شده اما باتوجه به احراز هویت وگرفتن کد بورسی چیزی ظاهر نمی شود واصلا این سهام کجاست
  • اسماعیل آقاجری US ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    0 2
    سلام من سهام دارا یکم رو دوبار خریدم ولی پول اون یکی ک قبول نکرده هنوز بر نگشته ،ازکجا پیگیر بشم لطفا راهنمایی فرمایید
  • فرهاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    0 0
    باسلام من اردیبهشت ۵۰۰هزارتومان صندوق واسطه گری دارایکم خریدکر دم که الان روی پرتفوی خودم نمیاد خواهشا ببرسی ونتیجه رواعلام کنید
  • فرهادافندیده IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    3 0
    بنده اردیبهشت ماه ازطریق درگاه بانک یکبار۳۰۰هزارتومان وچندروزبعد۲۰۰هزارتومان یعنی جمعا ۵۰۰هزارتومان خرید کردم والان که چندماه میشه صفحه بورسیم فعال شده باتغییرکارگزار قصدانتقال این سهام به پرتفوی خودم رودارم که درپاسخ نوشته شما دراین صندوق دارایی ندارید درحالیکه پول ازحساب برداشت وشماره پیگیری هم دارم خواهشا رسیدگی ونتیجه رو اعلام بفرمایید
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام من بایک کدملی ۲بارنام نویسی کردم یکیشوبه من دادن ولی وجه دومی به حسابم برنگشته چه کارکنم
  • زهرا GB ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    1 0
    برای ویرایش شماره حساب چه باید بکتیم؟
  • مرتضی‌رمضانی RO ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام‌من‌با‌برنامه‌ایوا‌خرید‌کردم‌الان‌‌توپرتفوی‌من‌صفره
  • مرضیه IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    سلام ببخشید من مدتی هست که در سهام etf بازنشستگان و سپس در سامانه سجام ثبت نام نموده ام و احراز هویت انجام و کد بورسی را دریافت کرده ام اما در سامانه ایزی تریدر قدرت خرید من 0 درج شده است مشکل از چیست؟
  • مهدی SE ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    برای فرززندانم دارایکم خریدم چجوری تو پرتفوم اضافه کنم
  • مهسا روحی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    اینجانب تعداد 200سهم براساس کد رهگیری 131753172از طریق بانک رفاه کاگران تبریز خریداری کرده ام و ازطریق سامانه سجام هم پس از احراز هویت کدبورسی بشماره ع ا ش 68618دریافت کرده ام و عضوکارگزاری مفید می باشم و درخواست انتقال مالی یکم را به کارگزاری مربوطه را داده ام بیش از 10روز ازدرخواستم می گذرد هنوز مالی یکم به پرتفوی کارگزاری مفید نشده است بنابراین امکان مشاهده دارایی یکم برایم غیرممکن است لطفااقدام فرمایید
  • الماس IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    باسلام اینجانب دارای کد بورسی بوده و در کارگزار آگاه ثبت نام کرده و احراز هویت شده ام حال چگونه می توانم واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم خود را رویت کرده و یا سهام های دیگر خود را ببینم ؟
  • الماس IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 2
    باسلام اینجانب دارای کد بورسی بوده و در کارگزار آگاه ثبت نام کرده و احراز هویت شده ام حال چگونه می توانم واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم خود را رویت کرده و یا سهام های دیگر خود را ببینم ؟
  • سلام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    من وهمسرم بازنشسته کشوری هستیم اصلا ازاین ثبت نامدسهام etf خبرنداشتیم حالا دیدم ماچطور میتونیم ثبت نام کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید
  • علی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 1
    من از طریق اپلیکیشن اپ خرید کردم و خریدم انجام شد الان ک بعد مدتی پیگیرش شدم تو اپ نگاه کردم نوشته هیچ تراکنشی انجام ندادید .کد پیگیریو اینا هم یادم نیست.الان باید چکار کنم؟
  • فاطمه احمدپور IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 1
    خوبه