تسهیلات ویژه برای رانندگان تاکسی بندرعباسی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی موجود برای رانندگان تاکسی واجد شرایط وام ۲۰ میلیون ریالی با بهره دو درصد در نظر گرفته شده است.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شرایط پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی، اظهار کرد: اعطای این بسته معیشتی در چند مرحله خواهد بود و در فاز نخست این تسهیلات به رانندگانی تعلق می‌گیرد که خود یا یکی از اعضای خانواده آنها به بیماری کوید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد:  تسهیلات به رانندگان مسن و با سابقه که حضور در سطح شهر برای آنها خطر محسوب می‌شود در مرحله اول پرداخت خواهد شد؛ البته فاز بعدی این کمک هزینه‌های معیشتی به سایر رانندگان اختصاص دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به چگونگی دریافت این تسهیلات از سوی رانندگان، خاطرنشان کرد: مبلغ وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده برای رانندگان ۲۰ میلیون ریال با بهره دو درصد است که مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه برای آن در نظر گرفته شده است؛ برای ثبت نام این کمک هزینه معیشتی ابتدا اسامی رانندگان به اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اعلام و سپس متقاضیان توسط این نهاد به بانک سینا معرفی می‌شوند.

کد خبر 422797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.