ال‌گور: ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور شکست خورد

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که «دونالد ترامپ» ‌به عنوان رئیس جمهور شکست خورد و هشدارها را نادیده گرفت.

‌به گزارش ایمنا «‌ال‌گور» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه واکنش دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به همه‌گیری ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار و هشدار داد که با توجه به اقدام برخی ایالت‌ها در لغو محدودیت‌ها، این کشور در معرض خطر قرار دارد.

وی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «من فکر می‌کنم که در خطر بزرگی قرار داریم. ما شاهد بازگشایی ایالت‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور دوباره در حال تفکرات جادویی است. دو ماه پیش بود که یک روز وی گفت کرونا به صورت جادویی ناپدید خواهد شد.»

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «وی (ترامپ) به عنوان رئیس جمهور و به خصوص در این چالش شکست خورد و هشدارها را نادیده گرفت.»

ال گور با اشاره به کمبودها و نیاز ایالت‌های مختلف این کشور به تجهیزات پزشکی و حفاظتی و تعلل دولت فدرال در تأمین این تجهیزات گفت: «من کارهایی که وی انجام می‌دهد را می‌بینم و این کارها کاملاً بر خلاف آن چیزی است که آمریکا در شرایط کنونی به آن نیاز دارد.»

آخرین آمارها حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و ۲۹۵ هزار نفر و قربانیان نیز به بیش از ۷۷ هزار نفر رسیده‌اند.

کد خبر 422754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.