فرستادن ماهواره به فضا نشانه قدرت مبتنی بر ایمان جوانان کشور است

بوئین‌میاندشت- امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: جوانان کشور ماهواره نور در مدار قرار می‌دهند که نشان دهنده قدرت مبنتی بر ایمان و دانش اسلامی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز- جمعه ۱۹ اردیبهشت- در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوبین میاندشت با قدردانی از مردم شهرستان که در بحران کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند خسارت دیده از ویروس کرونا، اظهار کرد: این جمعه سعادت پیدا کردیم در شهرستان بویین میاندشت شاهد برگزاری اقامه نماز جمعه باشیم.

امام جمعه بوبین میاندشت با بیان اینکه امسال به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، گفت: مقام معظم رهبری اقتصاد کشور را به مانند سیستم دفاعی و امنیتی بدن تشبیه کرد این بدین معنی است که بهبود وضعیت اقتصادی موجب امنیت کشور در تمام عرصه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به انتقاد کشاورزان بویین میاندشت مبنی بر اینکه منابع طبیعی با سو استفاده روی مالکیت زمین‌های کشاورزی آن‌ها سند صادر کرده است، گفت: رعایت حقوق مالکیت وظیفه قوه قضائیه است، حقوق مالکیت در شهرستان بوبین میاندشت رعایت نشده است.

امام جمعه بوبین میاندشت اظهار کرد: جوانان کشور ماهواره نور در مدار قرار می‌دهند که نشان دهنده قدرت مبتنی بر ایمان و دانش اسلامی کشور است؛ جوانان ما با این حرکت انقلابی مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

حجت‌الاسلام اسکندری گفت: اگر صنعت خودروسازی و مدیریت کشور به جوانان و دانشمندان کشور محول شود شکوفایی هرچه بیشتر ایران اسلامی در جهان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 422725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.