آماده باش یگان‌های ارتش در پی زلزله اخیر تهران

در پی زلزله اوایل بامداد روز جمعه در استان تهران و برخی استان‌های همجوار، فرمانده کل ارتش به فرماندهان نیروهای ارتش، دستور داد آمادگی کامل برای کمک به ستاد بحران داشته باشند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، به دنبال وقوع زلزله در تهران و استان‌های همجوار، خطاب به فرماندهان تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم را به عمل آورید، وضعیت یگان‌ها را ارزیابی کنید، بیمارستانها و آتش نشانی‌ها و سایر مراکز و امکانات مرتبط آمادگی کمک رسانی به ستاد بحران را داشته باشند.

همچنین سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن ابراز امیدواری برای در امان ماندن هم‌وطنان از هر نوع خسارت زلزله امشب تهران، تاکید کرد یگان‌های ارتش در تهران و استان‌های همجوار، آماده کمک‌رسانی هستند.

امیر سرتیپ شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش، پیرو زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری اوایل بامداد روز جمعه در استان تهران گفت: امیدواریم هیچ خسارت جانی برای مردم شریف‌مان ایجاد نشده باشد.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یگان‌های ارتش در تهران و استان‌های همجوار، آماده کمک‌رسانی هستند و در صورت لزوم و نیاز، همانند همیشه در خدمت مردم خواهند بود.

کد خبر 422682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.