۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
درباره کرونا اغراق می‌شود

پزشک باشگاه لاتزیو اعتقاد دارد که شرایط برای شروع مجدد مسابقات علی رغم از بین نرفتن کرونا وجود دارد و درباره تبعات برخی مسائل اغراق می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ایوو پولچینی پزشک تیم لاتزیو در مصاحبه‌ای گفته است که راجع به مخاطرات احتمالی ناشی از برگزاری رقابت‌های فوتبال در شرایط کرونا، اغراق می‌شود و شرایط آنچنان خطرناک نیست.

با توجه به تمایل سران لیگ‌های اروپایی به از سرگیری مسابقات، محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حال کم شدن است و کشور ایتالیا نیز وارد فاز دوم کاهش محدودیت‌ها شده است.

پزشک باشگاه لاتزیو در مصاحبه‌ای راجع به شرایط بهداشتی و سلامت عمومی گفته است: من طرفدار ادامه رقابت‌ها و بازی‌ها هستم، مخصوصاً پس از بررسی کردن شرایط بازیکنان.

وی ادامه داد: بازیکنان مشتاق بازگشت به زمین مسابقه هستند و به نظر منطقی است که برای چند هفته بازیکنان برخی از تیم‌ها در قرنطینه و تحت مراقبت باشند تا بتوانند با سلامتی کامل به مسابقات بپیوندند.

پولچینی گفت: در نهایت معتقدم که در برخی زمینه‌ها کاملاً اغراق می‌شود. اگر اعضای یک تیم تست بدهند و سالم باشند، سپس در شرایط سالم و بهداشتی فعالیت‌های خود را از سر بگیرند، واقعاً چه لزومی دارد که فکر کنیم ممکن است دچار بیماری شوند؟

کد خبر 422655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.