۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهری نورآباد

شهردار نورآباد دلفان گفت: با مجوز شورای اسلامی شهر نورآباد و به مناسبت روز ملی شورا ها عوارض‌های این شهرداری بمدت یک ماه از تخفیف‌های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برخوردار شده‌ است.

به گزارش ایمنا، علی نورعلی اظهار کرد: با توجه به شرایط و مشکلات بوجود آمده در خصوص ویروس کووید ۱۹ که باعث رکود فعالیت‌های اقتصادی در کشور و فشار بر افراد کم درآمد شده شهرستان دلفان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه شهر نورآباد یکی از محروم‌ترین شهرهای کشور است، افزود: اغلب شهروندان این شهر از قشر ضعیف جامعه هستند که توان پرداخت به موقع عوارض را ندارند و این عامل سبب عدم تحقق منابع درآمدی شهرداری و دستیابی به چشم انداز برنامه‌ها و اهداف شهرداری شده است.

شهردار نورآباد عنوان کرد: این مصوبه با رویکرد کمک و مساعدت به اقشار ضعیف و کم درآمد، پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به استناد ظرفیت‌های قانونی ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید، ماده ۳۲ آئین نامه مالی شهرداری‌ها و همچنین در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» با مجوز شورای اسلامی شهر اجرا شده است.

نورعلی عوارض اخذ پروانه ساختمانی و پایان کار، کسب و پیشه و صد در صد جرایم نوسازی را از مهمترین عوارض‌های شهر نورآباد دانست و اظهار امیدواری کرد: راندمان مشارکت مردم در پرداخت عوارض‌ها با این مصوبه افزایش شود.

وی تاکید کرد: از شهروندان در خواست می‌کنیم از این فرصت استثنایی یک ماهه استفاده کنند تا علاوه بر برخورداری حداکثری از کاهش در عوارض، در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و زیباسازی شهر نیز سهیم شوند و خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری کنند تا گامی مهم برای عمران و آبادانی شهر و خدمات رسانی به مردم انجام شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 422646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.