۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۸۰ درصد بودجه شهرداری خلخال محقق شد

شهردار خلخال گفت: با وجود ناهمخوانی درآمد با هزینه‌ها در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد از بودجه مصوب شورای اسلامی این شهر تحقق یافته است.

به گزارش ایمنا، صباح‌الدین برزگر اظهار کرد: در حالی که درآمد شهرداری از محل فروش پروانه‌های ساخت و ساز برابر پیش‌بینی‌های شده در سال گذشته نبوده و سایر درآمدهای محلی نیز به دلایل مختلف نسبت به سال قبل کاهش داشته است، بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر در سال ۹۸ اجرا و در کنار این کار شهرداری از یک بحران بزرگ بارش برف سنگین بهمن سال قبل با وجود محدودیت‌های مالی گذر کرد.

وی از افزایش بودجه مصوب امسال شهرداری خلخال در مقایسه با سال قبل خبر داد و گفت: در حالی که بودجه سال گذشته شهرداری این شهر برابر مصوبه شورای اسلامی خلخال ۱۲۷ میلیارد ریال بوده بودجه مصوب شورای اسلامی شهر برای سال جاری ۱۶۰ میلیارد ریال است.

شهردار خلخال گفت: بودجه مصوب امسال شهرداری خلخال برای امور عمرانی، آسفالت، جدول‌گذاری و کانیوسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته، خرید و تجهیز ماشین‌آلات و نیز توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده است.

برزگر افزود: با وجود پایین بودن درآمد محلی شهرداری در مقایسه با سایر مناطق استان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری پیش نیامده و با پرداخت به موقع آن و نیز رفاه نسبی کارکنان شهرداری خلخال از شهرداری‌های موفق استان اردبیل در این زمینه است.

وی اضافه کرد: برای افزایش درآمد پایدار شهرداری در سه مقطع زمانی کوتاه، میان و بلند مدت برنامه‌ریزی شده و تلاش می‌شود با بکارگیری ظرفیت کارخانه تولید شن و ماسه و آسفالت و همچنین کارخانه فرآورده‌های بتنی ایجاد درآمد پایدار در شهرداری اتفاق بیافتد.

شهردار خلخال اضافه کرد: توسعه فضای سبز، ساماندهی سایت زباله‌های شهر، ایجاد باغ شهر، اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، راه‌اندازی بازار روز، جمع‌آوری سد معابر، طرح جامع ترافیکی، طرح جامع شهری، آسفالت خیابان کمربندی قدس و تکمیل پل اللرباغی از جمله طرح‌های در دست اقدام شهرداری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 422634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.