یکسان سازی ایستگاه‌های تاکسی در بابل

شهردار آمل گفت: شهرداری یکسان‌سازی ایستگاه‌های تاکسی و بازسازی ایستگاه‌های قیمتی با همکاری شرکت‌های تبلیغاتی و ایجاد تعمیرگاه مرکزی برای تاکسی و الکترونیکی کردن پرونده‌های رانندگان تاکسی توسط سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری آمل را در سال جاری دنبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بدون کارشناسی و به تعداد زیاد در شهر آمل پروانه‌های فعالیت تاکسی صادر شده و این حجم بیش از نیاز واقعی شهر بوده است، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری تحت هیچ شرایطی در سال جاری و سال‌های آینده پروانه‌های جدید برای ورود تاکسی صادر نمی‌کند.

وی گفت: شهرداری یکسان‌سازی ایستگاه‌های تاکسی و بازسازی ایستگاه‌های قیمتی با همکاری شرکت‌های تبلیغاتی و ایجاد تعمیرگاه مرکزی برای تاکسی و الکترونیکی کردن پرونده‌های رانندگان تاکسی توسط سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری آمل را در سال جاری دنبال می‌کند.

شهردار آمل با بیان اینکه به منظور همدردی با خانواده‌های متوفیان کرونایی همه هزینه‌های مربوط به غسل، کفن و دفن اموات از سوی سازمان آرامستان این شهرداری رایگان است، گفت: خوشبختانه این ایده باعث همراهی دیگر سازمان‌های آرامستان سراسر کشور نیز شده و اعتقاد داریم که در این ایام باید در کنار شهروندان باشیم.

هاشمی به نیمه‌تمام بودن طرح تعریض بلوار امام رضا (ع) در ۴۰ سال گذشته، عنوان کرد: امیدواریم که در سال جاری شاهد اتفاق‌های خوبی برای این بلوار باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته و به خصوص در سه ماه پایانی سال بیش از یکصد هزار مترمربع آسفالت جدید و روکش آسفالت در مناطق مختلف شهر انجام شده است، گفت: امسال با حمایت شورای اسلامی شهر حدود ۱۴ میلیارد تومان برای خرید قیر و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های جدید شهر و روکش آسفالت اختصاص داده شده است که در ماه‌های آینده با انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد.

کد خبر 422619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.