۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
بهستان؛ خیابانِ متفاوت ِ اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها درختان بِه در خیابان بهستان کاشته می‌شود تا فضای این خیابان با نام آن سنخیت داشته و بر زیبایی‌های آن افزوده شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به باریک بودن رفیوژ میانی خیابان بهستان واقع در منطقه ۹، آزادسازی چهار هزار و ۶۶۰ مترمربع مساحت فضای کنار خیابان انجام شد تا به کشت درختان بِه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ اصله درخت بِه در حدود پنج هزار مترمربع فضای آماده شده خیابان بهستان کاشته می‌شود، تصریح کرد: مهمترین هدف داشتن گذرهای گل‌های بهاری است، چرا که تاکنون برای گذرهای آلو گل، سیب گل، هلو گل در سطح شهر اقدام شده و کاشت درختان بِه در خیابان بهستان نیز در این راستا انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر کاشت ۸۰۰ اصله درخت در خیابان بهستان، این خیابان دو هزار و ۷۲۰ مترمربع رفیوژ و ۸۴۰ مترمربع پرچین به طول یک هزار و ۳۲۰ متر و۵۰۰ مترمربع رُزکاری دارد و در رفیوژ میانی آن نیز درختانی از پالم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار متر طول لوله‌کشی سیستم آبیاری تحت فشار در خیابان بهستان انجام شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کل مساحت خیابان بهستان در پنج قسمت به پارک‌های محلی اختصاص پیدا می‌کند، از این رو متفاوت‌ترین خیابان شهر خواهد بود.

کد خبر 422611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.