رسمی؛ شروع بوندس لیگا از اواخر اردیبهشت ماه

آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در کنفرانس خبری بعد از نشست با وزرا اعلام کرد که راه برای ادامه بوندسلیگا تا زمانی که لیگ آلمان به تعهداتش عمل کند باز است و شروع آن را بر عهده هیئت مدیره لیگ آلمان و باشگاه‌ها گذاشت که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، رقابت‌های ورزشی از جمله فوتبال تعلیق شد. سرنوشت بعضی از لیگ‌ها با اعلام قهرمان یا تعطیلی مشخص شد، اما سرنوشت بعضی دیگر از لیگ‌ها همچنان نامعلوم است.

حالا از آلمان خبر می‌رسد آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در کنفرانس خبری بعد از نشست با وزرا اعلام کرد که راه برای ادامه بوندسلیگا تا زمانی که لیگ آلمان به تعهداتش عمل کند باز است و شروع آن را بر عهده هیئت مدیره لیگ آلمان و باشگاه‌ها گذاشت که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

ظاهراً با ادامه بوندسلیگا بازی‌ها بدلیل کمی زمان فشرده می‌شود و هر سه الی چهار روز بازی انجام می‌شود تا ۹ رقابت بقیه تا پایان فصل هرچه زودتر به اتمام برسد. این در حالی است که قراردادهای بسیاری بازیکنان در پایان ماه ژوئن تمام می‌شود.

فدراسیون لیگ آلمان تصمیم گرفت از هفته ۲۶ بوندسلیگا را ادامه دهد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دورتموند در این هفته به رقابت با شال خواهد رفت. این بازی روز شنبه ۲۷ اردیبهشت در ورزشگاه وستفالن انجام خواهد شد.

کد خبر 422608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.