۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
ایمن‌سازی میدان مادر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شمال میدان مادر به طول ۳۰۰ متر جهت عبور عابرین پیاده ایمن سازی و نرده‌گذاری می‌شود.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: نرده گذاری ریفوژ میانی معابر یکی از راهکارهای مناسب برای ممانعت از تردد عابران پیاده از عرض معابر حادثه خیز و به تبع آن کاهش آمار تصادفات درون شهری بین خودرو و عابر پیاده است.

وی عنوان کرد: بدین منظور در محدوده‌هایی که احتمال تصادف بین خودرو و عابرپیاده وجود دارد و از سوی دیگر محل‌های خط کشی عابرپیاده و پل هوایی نیز در نظر گرفته شده است از نرده گذاری برای ممانعت از تردد عابران پیاده از عرض معابر استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: شمال میدان مادر نیز یکی از محدوده‌هایی است که مشمول این موضوع بوده و با توجه به اهمیت موضوع ریفوژ میانی معبر در حدفاصل میدان مادر تا پل شهید رجایی به طول ۳۰۰ متر نرده‌گذاری می‌شود.

جهانگیری گفت: این پروژه در حال حاضر در دستور کار سازمان قرار گرفته و پس از ساخت نرده‌های فلزی نسبت به نصب آنها در محدوده مذکور اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هنگام تردد از عرض معابر از پل‌های هوایی و محل‌های خط کشی شده عبور کنند تا ضمن حفظ سلامتی خود در کاهش آمار تصادفات درون شهری بین خودرو و عابر پیاده نیز نقش داشته باشند.

کد خبر 422604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.