۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
احداث پیاده‌راه در بابل

شهردار بابل با اشاره به احداث پیاده‌راه در این شهر، گفت: این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند اوقات خوشی را در این محیط بگذرانند.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم با اشاره به احداث پیاده‌راه در شهر بابل، اظهار کرد: این پیاده راه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در نزدیکی میدان بسیج (۳۵ متری فاطری) در حال احداث است.

وی ادامه داد: هدف شهرداری بابل از احداث پیاده راه ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان به منظور فراهم کردن مکانی برای لذت بردن از اوقات فراغت است.

شهردار بابل گفت: از آنجا که اهالی این منطقه در سال‌های متمادی از شهرداری درخواست بهسازی این خیابان را داشتند، سرانجام در سال ۹۸ تصمیم بر بهسازی و ساماندهی این خیابان گرفته شد.

حکیم خاطرنشان کرد: پس از بررسی درخواست اهالی این منطقه و کارشناسی انجام شده، بهسازی اساسی این خیابان آغاز شد تا در راستای احقاق حقوق شهروندان گام اساسی برداشته شود.

حکیم تصریح کرد: از نکات قابل توجه در این پروژه اختصاص لاین مناسب رفت و برگشت خودرویی در دو طرف پیاده راه است که ضمن زیبایی، کاربرد ترافیکی آن را به خوبی و به صورت مطلوب حفظ کرده است.

وی اظهار کرد: این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان می‌توانند اوقات خوشی را در این محیط بگذرانند.

کد خبر 422594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.