ثبت‌نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران تا ۱۳ خرداد ادامه دارد

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (PH.D) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، دانشگاه تهران، در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری و به استناد آئین‌نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیم سال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در کلیه رشته‌های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش تا ۱۳/‏۰۳/‏۹۹‬ ‬ اقدام نمایند.

داشتن میانگین کل حداقل ۱۶ در مقطع کارشناسی، میانگین حداقل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و سپری نشدن بیش از دو سال از فارغ‌التحصیلی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از جمله شرایط ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران است.

منبع: دانشگاه تهران

کد خبر 422554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.