به تخلفات ساختمانی منطقه مرق رسیدگی شود

نماینده بهارستان در شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: اگر کاربری‌ها در منطقه مَرق مشخص شود علاوه بر کاهش تخلف‌ها، سبب رونق اقتصادی برای اهالی آن نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبی‌الله مؤمنی در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون اهتمام جدی برای اجرای طرح ساماندهی منطقه مرق وجود نداشته است، اظهار کرد: این بی توجهی‌ها باعث تخلف‌سازی در منطقه مرق شده و افرادی که نفوذ دارند به‌راحتی با سرمایه‌گذاری غیرقانونی سرمایه خود را چند برابر می‌کنند.

وی افزود: اگر کاربری‌ها در منطقه مرق مشخص شود علاوه بر کاهش تخلف‌ها، سبب رونق اقتصادی برای اهالی آن نیز می‌شود.

نماینده بهارستان در شورای اسلامی شهرستان اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به ایمن‌سازی بزرگراه خلیج فارس، تصریح کرد: این بزرگراه بدون روشنایی و کندروی مناسب احداث شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان برای روشنایی قسمتی از این بزرگراه توسط شورای شهر بهارستان پرداخت شد؛ اکنون یک سال از تصویب و پرداخت این مبلغ گذشته اما همچنان زیرساخت‌های لازم ایجاد نشده است.

مؤمنی با بیان اینکه در قسمت شمال جاده قلعه‌شور برخی ساختمان‌ها استانداردهای لازم را رعایت نمی‌کنند و این مکان محل تجمع نخاله‌ها نیز شده اما هیچ نظارتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ضعف در روشنایی و مشخص نبودن مسیر و ورودی‌ها در این منطقه بارها سبب تصادف و مرگ و میر شده است.

کد خبر 422548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.