۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
درخواست غرامت ۲۰ میلیاردی از استقلال

آریا برتر اسپانسر جدید آبی‌ها از این باشگاه درخواست غرامت ۲۰ میلیاردی کرده است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "جرم پرسپولیس پوکر قهرمانی است" به اظهارات وحید امیری هافبک لرستانی سرخپوشان پرداخت، کسی که به مانند هم تیمی‌های خود رؤیای پوکر قهرمانی پرسپولیس را دنبال می‌کند.

"گل" با عنوان"غرامت ۲۰ میلیاردی می‌خواهند" به شکایت آریا برتر از استقلال پرداخت، شکایتی که طی آن آریا برتر اسپانسر جدید آبی‌ها غرامتی ۲۰ میلیاردی از باشگاه استقلال می‌خواهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پروژه برکناری سعاتمند ناکام ماند" به ماجرای جلسه‌های هیئت مدیره استقلال پرداخت، جلساتی که با غیبت منزوی کار ماندن سعاتمند در استقلال را آسوده کرد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "صیادمنش دوباره آبی‌پوش می‌شود" به دیپورت پدیده فوتبال ایران از ترکیه پرداخت، البته این در حالی است که خود الهیار این موضوع را روز گذشته تکذیب کرد، اما نارضایتی باشگاه فنرباغچه از صیادمنش غیر قابل انکار است.

"ایران ورزشی" با عنوان "۶ امتیاز هم کسر کنند باز قهرمانیم " به اظهارات محمد حسین کنعانی زادگان مدافع میانی سرخ‌ها پرداخت، اظهاراتی که نشان دهنده وضعیت مالی قرمز سرخپوشان است.

"پیروزی" با عنوان" سهام پرسپولیس طلا می‌شود " به بالا رفتن احتمالی ارزش سهام پرسپولیس با توجه به استقبال هواداران پرداخت، البته که همانطور که همه فوتبال دوستان می‌دانند موضوع مهم خصوصی سازی پرسپولیس و تعیین سهام این باشگاه است.

"صدای سپاهان" با عنوان "پیام این فرصت طلایی را از دست نده" به احتمال فیکس شدن پیام نیازمند در تیم ملی با ماندن در سپاهان پرداخت، این روزنامه مدعی است علیرضا بیرانوند بعد از انتقال به اروپا احتمالاً دچار افول خواهد شد و این فرصتی طلایی برای نیازمند خواهد بود تا جای گلر پرسپولیس را در چارچوب تیم ملی بگیرد.

کد خبر 422535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.