برپایی نمایشگاه "ما کرونا را شکست می‌دهیم"

دبیر جشنواره بین‌المللی "ما کرونا را شکست می‌دهیم" از نمایش ۵۰ کاریکاتور در این زمینه در نگارخانه‌های حوزه هنری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از حوزه هنری، سید مسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر جشنواره بین‌المللی کاریکاتور "ما کرونا را شکست می‌دهیم"، درباره روند داوری آثار این جشنواره گفت: تیم داوری جشنواره متشکل از داوران ایرانی و خارجی آثار را رصد و فقط مرحله نهایی داوری آثار باقی مانده است.

وی افزود: اکثر هنرمندان خوب ایرانی از این جشنواره استقبال کردند. علاوه بر اینکه حتماً یک هنرمند ایرانی در بخش جوایز اصلی حضور دارد، از هفت هنرمند ایرانی دیگر با اهدای مبلغ دو میلیون تومان تقدیر خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری اعلام کرد: هم اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ اثر از آثار جشنواره با سایزهای ۱۰۰ در ۷۰، در نگارخانه‌های حوزه هنری به نمایش درآمده‌اند و نمایشگاه آن‌ها فعلاً ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعداد فینالیست‌های جشنواره ۵۰ نفر بود که آثار عده‌ای از آنان در این نمایشگاه نیست.

شجاعی‌طباطبایی در خصوص نمایش آثار جشنواره بین‌المللی ما کرونا را شکست می‌دهیم در فضاهای عمومی گفت: یکی از بهترین مکان‌ها برای نمایش این آثار فضاهای مترو، فرودگاه و نگار گذر میدان ولی‌عصر (عج) است که در حال انجام مذاکره آن هستیم. در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان زیباسازی هم امکان نمایش در دیگر فضاهای عمومی شهر را فراهم کنیم.

کد خبر 422534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.