کسب رتبه برتر منطقه ۱۰ با رشد ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از کسب رتبه برتر منطقه ۱۰ با رشد ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده شاهد رشد ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم که دستاوردهای بسیار بزرگی برای شهرداری اصفهان همراه خواهد داشت.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان بشمار می‌رود و دارای شرایط ویژه است، نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی و توزیع عادلانه امکانات در آن اقدامات زیادی شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با همت کارکنان در حوزه‌های مختلف شهرداری به ویژه حوزه عمران رویدادهای خوبی در منطقه ۱۰ رقم خورد، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۰ پروژه عمرانی در این منطقه فعال بود و با توجه به پیش‌بینی‌ها، اعتبارات مورد نظر پرداخت شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد ۸۲ درصدی اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سال ۹۷ بوده‌ایم که دستاوردهای بسیار بزرگی برای شهرداری اصفهان همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم جلب رضایت‌مندی شهروندان از اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری، گفت: با افتتاح پروژه‌های عمرانی که سال گذشته طی سه مرحله در این منطقه با حضور مدیران شهری صورت گرفت، بارقه‌ای از امید و نشاط در دل شهروندان ایجاد شد.

شهبازی ادامه داد: همواره توصیه شهردار اصفهان به مدیران مناطق نگاه ویژه و خاص به محلات کمتر برخوردار و توزیع عادلانه امکانات و خدمات است؛ به همین دلیل و بر اساس شناخت دقیق از منطقه ۱۰ و محلات ۱۷ گانه آن پروژه‌هایی که رفع کننده نیازهای مردم بود، اجرا شده و شاهد اثرگذاری آنها هستیم.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی که مردم می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و در زندگی آنها نقش دارد، رضایت‌مندی زیادی همراه داشته و مشارکت فعالانه و مسئولانه شهروندان را باعث شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در این منطقه بر اجرای پروژه‌های شاخص مانند حلقه حفاظتی، رینگ چهارم به عنوان پروژه فراشهری، تمرکز شده است، گفت: در بخش‌های آسفالت معابر، روان‌سازی مسیرهای تردد شهروندان، پیاده‌روسازی، تعریض و احداث خیابان‌هایی که گلوگاه بودند و در حوزه‌های آب‌رسانی تاکنون اقدامات زیادی شده است.

وی اجرای بخشی از مسیر حلقه حفاظتی رینگ چهارم و خط دو قطار شهری در محدوده این منطقه، احداث خیابان هفت تیر، آزادسازی و تعریض خیابان مصلی از جمله پروژه‌های مهم منطقه ۱۰ در سال گذشته بشمار می‌آید، تصریح کرد: بهره‌برداری از خانه کودک در محله هفتون مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفت.

شهبازی تاکید کرد: در یک سال گذشته سیاست ما ارتباط مستقیم با مردم و حضور در جمع آنها بود و البته مشارکت و همراهی شهروندان مهمترین عامل موفقیت شهرداری در اجرای پروژه‌ها و سایر فعالیت‌ها بوده است.

کد خبر 422516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.