پردانلودترین اپلیکیشن‌های اندرویدی ۲۰۲۰

بعضی از اپلیکیشن‌ها شامل واتساپ، فیسبوک و فیسبوک مسنجر در فهرست پردانلودترین‌های فروشگاه گوگل پلی سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل پلی (Google Play) اصلی‌ترین و بهترین مرجع دریافت و به روز رسانی اپلیکیشن‌های اندروید به شمار می‌رود؛ گوگل پلی که در ابتدا کار خود را با نام اندروید مارکت آغاز کرد، فروشگاه و پرتال رسمی اندروید برای بازی، برنامه، کتاب، موسیقی و دیگر محتوای مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی چند برنامه اندرویدی که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته است، می‌پردازیم:

واتساپ (Whatsapp)

با وجود اینکه برنامه واتساپ در حال تکامل پیدا کردن بوده و هنوز موفق نشده است کاربران زیادی را در ایالات متحده آمریکا به سوی خود جذب کند، عنوان یکی از برنامه‌های محبوب سیستم عامل اندروید را در جهان به خود اختصاص داده است. فیسبوک مالکیت این اپلیکیشن را از سال ۲۰۱۴ تا کنون با سرمایه ۱۹ میلیارد دلار بر عهده دارد. کاربران می‌توانند با دانلود برنامه واتساپ از تمام امکانات آن از جمله story گذاشتن، چت کردن رایگان از طریق اینترنت، ایجاد تماس صوتی و تصویری با دیگران، ارسال انواع فایل‌ها با فرمت‌های مختلف و امکان استفاده از SecretChat بهره ببرند.

فیسبوک (Facebook)

فیسبوک نیز جزو بهترین شبکه‌های اجتماعی است که در فروشگاه گوگل پلی در دسترس افراد قرار دارد. این برنامه از سال ۲۰۰۹ توانست رضایت تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جذب کند و به پرطرفدارترین پلتفرم اپلیکیشن پیام رسان در جهان تبدیل شود. یکی از دلایل موفقیت این اپلیکیشن، استفاده از قابلیت رمزگذاری نقطه به نقطه یا End-to-End Encryption است که حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند.

فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger)

برنامه فیسبوک مسنجر، پیام رسان اختصاصی فیسبوک است که به پیشرفت این شبکه اجتماعی کمک بسیاری کرده است. این پیام رسان به کاربران اجازه می‌دهد برای دیگران پیام، عکس، فیلم، استیکر، فایل صوتی و تصویری ارسال کنند، به پیام‌های افراد دیگر واکنش نشان دهند و با ربات‌ها ارتباط برقرار کنند. همچنین فیسبوک مسنجر از تماس صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می‌کند.

اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام که یکی دیگر از برنامه‌های محبوب فیسبوک به شمار می‌رود، پلتفرمی بسیار عالی به منظور انجام تبلیغات و ارتباطات اجتماعی برای کاربران است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند آخرین تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و تاکنون مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، به طوری که روزانه به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

سابوی سرفرز (Subway Surfers)

سابوی سرفرز، بازی دونده بی‌پایانی است که در آن کودکی در حال فرار از دست افسر پلیس است. این بازی شامل مراحلی است که انگیزه فرد را برای دوباره بازی کردن تا رسیدن به هدف‌های آن مراحل تشویق می‌کند و چالش‌های روزانه برای او در نظر می‌گیرد؛ سابوی سرفرز از سال ۲۰۱۸ مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و به سرعت رشد کرد.

کد خبر 422509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.