خیر اصفهانی یک میلیارد ریال برای ساخت خانه نیازمندان هدیه کرد

قائم مقام خیریه امام حسین (ع) گفت: یکی از خیران فعال در این خیریه وام قرض الحسنه یک میلیارد ریالی خود را برای کمک به خیران هدیه داد.

به گزارش ایمنا، مهدی رقایی با بیان اینکه به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز برای ساخت پروژه مسکن شهرک امام حسین (ع) تعدادی از اعضای هیأت مدیره این خیریه مبلغ یک میلیارد ریال وام به خیریه پرداخت کردند، اظهار کرد: این پرداختی‌ها به منظور تسریع در بهره برداری پروژه انجام شد و قرار است پس از تأمین این اعتبار توسط خیریه مبالغ وام به خیران پرداخت شود.

وی افزود: حسین صرافان یکی از اعضای هیأت مدیره با توجه به شرایط خاص خیریه در خصوص تأمین هزینه‌های مورد نیاز یک میلیارد ریال پولی را که برای ساخت مجتمع مسکونی امام حسین (ع) پرداخت کرده بود را به خیریه هدیه کرد.

با این کد دستوری مهربانی بسازیم

گفتنی است بر اساس گزارش روابط عمومی خیریه امام حسین (ع) این خیریه تنها خیریه تخصصی مسکن در کشور است که از سال ۱۳۶۱ در شهر اصفهان پایه‌گذاری شده است.

این خیریه از ابتدای فعالیت تاکنون حامیان زیادی داشته که با استفاده از این ظرفیت سقفی برای زندگی افراد نیازمند را تأمین کرده است.

از گذشته تاکنون دریافت کمک خیران برای این خیریه به صورت سنتی انجام شده است، اما امروز و با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و در راستای هوشمند سازی ارائه و دریافت خدمات سامانه SSD *۱۳۶۱*۶۶۵۵# ویژه خیریه امام حسین (ع) راه‌اندازی شده است تا خیران و مددجویان بتوانند بدون مراجعه حضوری به مرکز این خیریه کمک‌ها و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

در این سامانه خیران می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و تنها با شماره گیری *۱۳۶۱*۶۶۵۵# با هر نوع تلفن همراهی کمک‌های خود را واریز و یا مددجویان با شماره گیری کد مربوط به خود درخواست خود را برای دریافت کمک‌های خیران اعلام کنند.

همچنین امکان پرداخت نذورات، صدقه، فطریه و کفاره نیز در این سامانه وجود دارد.

نوبت دهی به مددجویان با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای اضافی و امکان پیگیری وضعیت پرونده مددجویان از دیگر مزیت‌های راه‌اندازی این کد دستوری است.

همچنین مراجعه کنندگان به کد دستوری USSD *۶۶۵۵*۱۳۶۱# خیریه امام حسین (ع) می‌توانند در بخش امور داوطلبان و در زمینه‌های مختلف ساخت و ساز، ارتباطات و رسانه و … آمادگی خود را اعلام کنند.

کد خبر 422497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 106
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • معصومه اسحاقی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    5 4
    یک زمین۴۵متری درزینبیه داریم و ماهیانه باید یک ملیون وسیصدتومان قسط بدهم و پول ندارم که بسازم وبروم درخانه ی خودم ودوبچه مدرسه ای دارم ازخیرین کمک میخواهم
  • اکبرقربانی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    2 5
    من ازسیل زده های شهرپلدخترروستای جلگه خلج میباشم کمکم کنیدخواهش میکنم توروخدا
  • علی مختاری چهاربری IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    3 3
    اجاره نشیم خداشاهده پول پیش ندارم ازخیرین محترم تقاضادارم کمک کنن