سفید: نقش شهید صدوقی در توسعه یزد اجتناب ناپذیر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت:ویژگی‌های رفتاری سومین شهید محراب باید الگوی عمل مسئولان فعلی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ غلامعلی سفید امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهید محراب، آیت الله محمد صدوقی اظهار کرد: ایشان فردی مردمدار، اجتماع محور، شجاع و توسعه گرا بود که ابعاد سیاست را نیز به خوبی می‌شناخت.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های رفتاری سومین شهید محراب باید الگوی عمل مسئولان فعلی قرار گیرد، افزود: ویژگی‌های اخلاقی و خدمات ارزنده شهید صدوقی بر هیچ فردی پوشیده نیست و جامعه امروز نیازمند بهره‌مندی از این الگوی معاصر است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهید صدوقی همواره برای خدمت رسانی به مردم پیش قدم بود، تصریح کرد: خط انتقال آب و تأسیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از جمله مهمترین محورهای توسعه استان است که توسط ایشان پایه گذاری شده است.

سفید با اشاره به مبارزات سیاسی سومین شهید محراب در زمان طاغوت، خاطرنشان کرد: نقش سومین شهید محراب در توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهر یزد و مردم این شهر اجتناب ناپذیر است و باید به عنوان موضوعی مهم و سرنوشت ساز شناخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب، همزمان با سالروز شهادت ایشان به تاریخ قمری با حضور جمعی از مسئولین استان در صحن علنی شورای شهر یزد برگزار شد.

کد خبر 422493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.