سلطان حسینی ۷ سال دوام آورد/ باید جوانان را دریابیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: اگر امور جوانان را مدیریت کنیم فضای خیلی سالمی ایجاد می‌شود، در غیر اینصورت شیرازه جامعه و حکومت سست می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _ چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه_ مراسم معارفه سید محمد طباطبایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در استانداری اصفهان برگزار شد.

حیدر قاسمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: سلطان حسینی یکی از مدیران خوب ورزشی بود که توانست دوره طولانی در مقام ورزشی استان باقی بماند. ایشان با چهره دانشگاهی و دانشی که داشت منشأ خدمات خوبی به مجموعه ورزش و جوانان استان شد.

وی اضافه کرد: معمولاً برای ما که در بحث مدیریتی هستیم، متعارف مدیریت در یک حوزه چهار سال است، اما ایشان هفت سال دوام آورد. این تغییر و تحولات نیز طبیعی است.

قاسمی در خصوص نقش کلیدی اداره کل ورزش و جوانان در استان، خاطر نشان کرد: تربیت بدنی حوزه عام و خاص است و ورزش عام همه گروه‌ها و اقشار مردم محسوب می‌شود؛ چون با سلامت، شادابی و نشاط مردم در ارتباط و در زندگی امروز انسان‌ها تأثیرگذار است.

وی افزود: در جامعه ما که مبتنی بر حضور مردم است هیئت‌های ورزشی نقش اصلی را برعهده دارند و دولت وظیفه اش بستر سازی و نظارت بر هیئت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به مدیریت این اداره کل بر امور جوانان، تصریح کرد: حوزه خاص این نهاد مربوط به جوانان است. پویایی در قشر جوانان وظیفه این دستگاه را سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: جوانان را دریابیم و بشناسیم چرا که امروز مباحث جوانان به امور حاکمیتی ارتباط پیدا می‌کند. همچنین مباحث تولیدی و فرهنگی نیز وابسته به نیروی جوان است و مهم است که خودش همراهی کننده باشد.

وی تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد در ثبات و پایداری حاکمیت‌ها نیروی جوان کمک حال است و اگر امور جوانان را مدیریت کنیم فضای خیلی سالمی ایجاد می‌شود، در غیر این صورت شیرازه جامعه و حکومت سست می‌شود.

قاسمی پیرامون اهمیت ورزش و جوانان با وجود اختصاص بودجه پایین، تصریح کرد: با وجود اینکه معمولاً در زمان تخصیص بودجه و تقسیم و توزیع نگاه پایینی به این بخش وجود دارد، اما به نظر من حوزه نرمی است.

وی اظهار امیدواری کرد: حضور طباطبایی بتواند مثمر ثمر باشد. او نیروهای توانمندی دارد و هرگاه بدنه توانمند باشد، کار مدیریتی بهتر انجام می‌شود. در این اداره کل کمیت‌ها جوابگو نیست و باید کارهای بیشتری صورت بگیرد.

قاسمی از وزارت ورزش نیز برای انتخاب طباطبایی که نیروی شناخته شده ای است، تشکر کرد.

کد خبر 422478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.