تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: در سال گذشته با وجود حداقل بیست چالش مهم استانی و کشوری و توقف بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور و مشکل بسیاری از شهرداری‌ها در تأمین هزینه‌های جاری، ۲۰ درصد بیش از بودجه مصوب شهرداری نجف‌آباد محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مغزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری نجف‌آباد بر اساس رقم ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است، اظهار کرد: در سال گذشته با وجود حداقل بیست چالش مهم استانی و کشوری و توقف بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور و مشکل بسیاری از شهرداری‌ها در تأمین هزینه‌های جاری، ۲۰ درصد بیش از بودجه مصوب شهرداری نجف‌آباد محقق شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ویژه برنامه‌ های نوروزی به علت شرایط بهداشتی به صورت فضای مجازی برگزار شد، تصریح کرد: "ماهور" و "هنر پارسی" دو المان شهری بود که در نوروز امسال افتتاح شد.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به چاپ و نصب حداقل دو کیلومتر مربع بنر اطلاع‌ رسانی با موضوع هشدارهای بهداشتی، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۰ پروژه شهری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود و امیدواریم این اقدامات منجر به توسعه متوازن شهر و رفع معضلات اصلی شهروندان شود.

مغزی با اشاره به مشکلات موجود در تهیه آسفالت معابر و نوسانات شدید قیمت قیر و حفاری‌ های متعدد شرکت‌ های خدمات‌رسان، ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد، آسفالت معابر خاکی مناطق پنج‌گانه شهر نجف‌ آباد به بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، البته در حال حاضر با وجود مشکلات مالی، اجرای عملیات روکش آسفالت بعضی معابر پرتردد و اصلی شهر آغاز شده است.

کد خبر 422471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.