بلوار ورودی "بند دره" بیرجند نهال کاری شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز و همچنین ارتقاء سطح سیمای منظر بند دره، آیلند ورودی بند دره نهال کاری شد.

به گزارش ایمنا، امیر ابراهیم زاده اظهار کرد: در آیلند ورودی بند دره تعداد ۳۷۰ اصله نهال از گونه‌های کاج کله قندی و توت ژاپنی کاشته شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی بند دره در حال انجام است، شهرداری عملیات ساماندهی آیلند و نهال کاری این بلوار را اجرا کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند عنوان کرد: انتخاب گونه‌ها بر اساس گونه‌های همیشه سبز و خزان پذیر بوده و کلیه نهال‌ها از گونه‌های باکیفیت انتخاب شده است.

ابراهیم زاده هزینه اجرای نهال کاری این بلوار را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم این نهال کاری زیبایی و طراوت لازم را در این بلوار فراهم کند.

وی تصریح کرد: کاشت گونه‌ها اصولی و با استفاده از خاک نباتی و پرویت انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند یادآور شد: اجرای آیلند و جدول گذاری ورودی بند دره به طول یک‌هزار و ۲۵۰ متر و عرض سه متر با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری و همچنین خاک‌ریزی آیلند و آماده‌سازی بستر کاشت توسط اداره کل منابع طبیعی انجام شدهاست.

کد خبر 422468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.