برقراری ۳۰ درصد حق جذب برای کارگران شهرداری کرمانشاه

با پیگیری‌های شهردار کرمانشاه و اداره کل منابع انسانی برقراری حق جذب کارگران شهرداری مورد موافقت قرار گرفت.

کاوه مردافکن مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های شده توسط شهردار کرمانشاه و کمیته طرح طبقه بندی مشاغل کارگری استان، موضوع حق جذب برای کارگران شهرداری‌ها در کمیته مطرح و پس از بحث و بررسی‌های به عمل آمده مورد موافقت اعضای کمیته قرار گرفت و از اول فروردین ماه سال جاری سی درصد حق جذب بر مبنای مزد کارگری به تمامی کارگران شهرداری‌های استان تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات دهی به شهروندان کارگران شهرداری نقش بسیار مهمی دارند افزود: نقش کارگران در حوزه مدیریت شهری به عنوان تلاشگران خط مقدم عرصه پاکیزگی سطح شهر و خدمت رسانی به جامعه شهروندی انکارناپذیر است.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگران یکی از مؤثرترین نیروهای محرکه در توسعه پایدار شهری هستند، تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای آنها در مجموعه مدیریت شهری فراهم آوریم.

وی عنوان کرد: کارگران در تحقق شعار سال به عنوان جهش تولید و خودکفایی در عرصه خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

مردافکن افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته قرار بود که به نحو شایسته‌ای از خدمات این قشر زحمتکش تجلیل شود که متأسفانه به علت شیوع بیماری کرونا برنامه‌ها کنسل شد و امیدواریم بعد از رفع این مشکل بتوانیم به صورت شایسته‌ای از آنها قدردانی کنیم.

کد خبر 422448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.