هنوز دستورالعمل ثبت‌نام پیش دبستانی در اصفهان صادر نشده است

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر ثبت‌نام در مدارس به صورت پیش ثبت نام است و شهریه به صورت علی‌الحساب از والدین دریافت می‌شود که دریافت آن هم باید از ۳۱ خرداد به صورت نقد یا وجه چک باشد.

وحید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ثبت نام مدارس پیش دبستانی، اظهار کرد: هنوز برای ثبت نام سال تحصیلی جدید دستورالعملی به استان‌ها داده نشده و به احتمال زیاد در خرداد ماه به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام در مدارس به صورت پیش ثبت نام است، افزود: شهریه به صورت علی‌الحساب از والدین دریافت می‌شود که آن هم باید از ۳۱ خرداد ماه به صورت نقد یا وجه چک دریافت شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای شیوه احتساب شهریه در سال آینده در صورت وجود بحران در همان سال کمیته‌های تخصصی نظر خواهند داد و در حال حاضر امکان پیش‌بینی میزان اخذ شهریه در صورت تعطیلی‌ها وجود ندارد و تصمیمات لازم با توجه به فراخور زمان اتخاذ می‌شود.

محمودی در خصوص وضعیت تسویه شهریه سال ۹۸ مدارس، اظهار کرد: شهریه مصوبی که در سال ۹۸ تعیین شده بود باید توسط والدین پرداخت شود و مدارس باید هزینه خدمات جانبی یا کلاس‌های فوق برنامه‌ای که به دانش‌آموزان ارائه نشده را با هماهنگی اداره مربوطه به والدین عودت دهند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز شهریه سال ۹۹ نهایی نشده است، گفت: روند تصمیم در مورد شهریه سال آینده در فرآیند تکمیل است، بدین معنا که مؤسسان مدارس غیردولتی شهریه مدارس خود را اعلام کرده‌اند و بعد از تائید ادارات مناطق به اداره کل استان اعلام و اگر تائید شود به وزارتخانه ارجاع و شهریه نهایی تعیین و در قالب دستورالعمل ثبت نام ۹۹ خردادماه به استان‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 422434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.