کیانی: برنامه ریزی لیگ صحیح نباشد مصدومیت گریبانگیر بازیکنان می شود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: نمیدانم مسعود تابش استعفا داد یا اتفاق دیگری افتاد. برای ادامه پیدا کردن لیگ جواب قاطعی به ما نمی دهند.

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما از طرف باشگاه و سرپرست تیم پیگیر هستیم، اما جواب قاطعی داده نمی‌شود. من و دیگر بازیکنان تیم به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم تا تکلیف لیگ و بازی‌ها مشخص شود. امیدوارم هرچه زودتر تصمیم نهایی اعلام شود تا همه از بلاتکلیفی خارج شوند.

کیانی ادامه داد: در حال حاضر همه تیم‌ها از تب تاب‌بازی و مسابقات خارج شده‌اند. سازمان لیگ، باشگاه‌ها و مربیان برای ادامه پیدا کردن لیگ باید به توافق برسند و تصمیمی که به صلاح تیم‌ها و باشگاه‌ها است گرفته شود. من یک بازیکن هستم و هر تصمیمی گرفته شود اجرا می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به زمان زیاد تعلیق لیگ برتر بخاطر شیوع ویروس کرونا و نبود تمرینات گروهی، گفت: نبود تمرینات و دوری از فضای مسابقات صد در صد روی آمادگی بازیکنان تأثیرگذار بوده است. تمرینات انفرادی نمی‌تواند مانند تمرینات گروهی مؤثر باشد. در صورت ادامه پیدا کردن لیگ بازیکن باید از ابتدا بدنسازی کند و خود را به شرایط ایده آل برساند که کار سخت و زمانبری است. باید تصمیم درست گرفته شود و برنامه‌ریزی دقیق بشود تا بازیکنان با شرایط خوب وارد زمین شوند. اگر آمادگی خوب نباشد هم کیفیت مسابقات کم می‌شود و هم مصدومیت گریبانگیر بازیکنان و تیم‌ها می‌شود.

کیانی در خصوص وضعیت تیم سپاهان، گفت: وضعیت تیم بد نیست. شیوع ویروس کرونا روی وضع همه تیم‌ها و باشگاه‌ها تأثیر گذاشته است. سپاهان باشگاه بزرگی است و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

کاپیتان تیم سپاهان در خصوص استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان، اظهار کرد: مدتی که با مسعود تابش کار کردم، جز محبت و مدیریت خوب چیزی از او ندیدم. در چندسالی که در فوتبال هستم مدیرعامل خوب مانند مسعود تابش کم دیده‌ام. نمی‌دانم چه شد که او استعفا داد یا اتفاق دیگری افتاد. امیدوارم هرکجا هست سلامت باشد. مدیرعامل جدید را هم هیئت‌مدیره انتخاب می‌کند، امیدوارم هرکس انتخاب می‌شود مدیر کار بلدی باشد و بتواند جای تابش را پرکرده و به تیم کمک کند.

کد خبر 422412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.