۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
احداث پارک‌سوار سنندج

شهردار سنندج گفت: عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر آغاز شد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: بواسطه عرض کم خیابان‌های منتهی به میدان آزادی و همچنین توقف تاکسی‌ها برای سوار و پیاده کردن مسافر همواره شاهد ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعریض خیابان‌های اصلی از برنامه‌های این شهرداری در راستای کاهش روانسازی ترافیک است، افزود: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر اوایل هفته جاری بازدیدی از خیابان‌های منتهی به میدان آزادی به همراه استاندار انجام شد که دستور و پیگیری لازم در خصوص تعریض برخی از این خیابان‌ها انجام شد.

شهردار سنندج گفت: با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین اداره کل اوقاف توافق لازم برای تخریب دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک و همچنین بخشی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیابان مولوی انجام شد.

صیدی یادآور شد: شب گذشته عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار تاکسی در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر مربع آغاز شد.

وی عنوان کرد: تعریض این خیابان‌ها متغیر است و در کنار عملیات تعریض پارک سوار اختصاصی تاکسی هم احداث خواهد شد.

شهردار سنندج گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری به همراه شهرداری منطقه دو و سازمان سیما و منظر این شهرداری به صورت شبانه روزی در راستای اجرای این طرح اقدام خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانند.

کد خبر 422390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.