اجرای فاز دوم پروژه هدایت آب‌های سطحی تاکستان

شهردار تاکستان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه هدایت آب‌های سطحی شهر تاکستان با سه میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد پیری اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر تاکستان آب گرفتگی معابر اصلی در فصل بارندگی است که در فصول مختلف نگرانی زیادی برای مردم ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های زیربنایی و اساسی و مهم شهرداری اجرای پروژه سامان دهی و هدایت آب‌هایی سطحی شهر تاکستان است.

شهردار تاکستان یادآور شد: با توجه به مشکلات تردد شهروندان در زمان بارندگی پروژه هدایت و ساماندهی آب‌های سطحی از مطالبات دیرین و اصلی شهروندان تاکستان بوده است.

پیری افزود: پروژه ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی شهر تاکستان در چند فاز تعریف و برنامه ریزی شده است که فاز اول این پروژه در سال ۹۸ اجرا شد و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طول فاز اول پروژه هدایت آب‌های سطحی بیش از ۴۰۰ متر است، گفت: فاز اول پروژه هدایت آب‌هایی سطحی تاکستان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار تاکستان از آغاز فاز دوم پروژه هدایت آب‌های سطحی شهر تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز دوم هدایت آب‌هایی سطحی در بلوار امام که از شریان‌های اصلی اقتصادی، تجاری و ترافیک شهر تاکستان محسوب می‌شود در دستور اجرا قرار دارد.

پیری تصریح کرد: طول فاز دوم پروژه هدایت آب‌های سطحی شهر تاکستان از بلوار امام خیابان شهید عبادی یک کیلومتر است که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای کامل این طرح نگرانی مردم از وضعیت نابسامان شهر و آب گرفتگی در فصول پربارش رفع شود.

کد خبر 422385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.