اجرای فاز سوم ساماندهی محور دردشت تا اواخر هفته آینده

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از ادامه پروژه ساماندهی محور دردشت خبر داد و گفت: تاکنون دو فاز آن اجرا شده و فاز سوم از بازارچه دومنار دردشت تا عصارخانه جماله تا اواخر هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محور دردشت از محدوده بازارچه پاگلدسته شروع و با گذر از مسجد پاگلدسته، مدرس بوعلی سینا و مدرسه شفیعیه به خیابان ابن سینا رسیده و سپس با گذر از بازارچه دردشت به سمت دو منار دردشت، مقبره سلطان بخت آغا رسیده و از آنجا به عصارخانه و حمام شیخ بهایی و نهایتاً به میدان امام علی (ع) منتهی می‌شود.

وی افزود: کل طول پروژه کف‌سازی و ساماندهی محور دردشت ۳۰۰ متر است که با احتساب عرض متوسط هفت متر، دو هزار و ۱۰۰ مترمربع را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: فاز نخست ساماندهی محور دردشت به طول ۱۳۲ متر از بازار دردشت تا مقبره سلطان بخت‌آغا و فاز دوم از مقبره تا ابتدای بازارچه دو منار دردشت در ماه‌های گذشته به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: فاز سوم از بازارچه دومنار دردشت تا عصارخانه جماله به طول ۹۲ متر و مساحت ۶۴۴ متر مربع در حال اجرا است که تا اواخر هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

فیض با بیان اینکه جهت تامین رفاه حال شهروندان و ساکنان، پروژه ساماندهی محور دردشت در فازهای جداگانه اجرا شده و ادامه آن پس از تکمیل آزاد سازی انجام می‌شود، گفت: اعتبار این پروژه ۶۴۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده و مانند سایر گذرها شامل تخریب آسفالت، خاکبرداری، زیر سازی و بلوک فرش است.

کد خبر 422370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.