۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مانیتور گیمینگ "HP Omni 27i"معرفی شد

جدیدترین نمایشگر گیمینگ اچ پی با نام "HP Omni 27i"، دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است و محتوای بصری را به صورتی چشم‌نواز در معرض دید کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اچ پی علاوه بر معرفی دو رایانه رو میزی با نام‌های اومنی 25L و اومنی 30L که از سخت افزار قدرتمند و طراحی مدرن بهره می‌گیرد، یک نمایشگر گیمینگ با عنوان "HP Omni 27i" نیز معرفی کرده است. بیشتر ویژگی‌های این نمایشگر شبیه دیگر نمایشگرهای گیمینگ موجود در بازار است.

صفحه نمایش محصول معرفی شده دارای پنلی با فناوری Nano IPS است که در مقایسه با پنل‌های TN، دقت رنگ بالا و کنتراست بهتری دارد. شرکت اچ پی در بسیاری از نمایشگرهای گیمینگ قبلی خود از پنل TN استفاده کرده است؛ نمایشگر گیمینگ ۲۷ اینچ جدید اچ پی، دارای وضوح تصویر ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این نمایشگر گیمینگ از ۹۸ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی است؛ بنابراین نمایشگر اومنی 27i قادر است محتوای بصری را به صورت چشم‌نوازی در معرض دید کاربران قرار دهد. شرکت اچ پی اعلام کرده است که این نمایشگر جدید از فناوری جی-سینک انویدیا (Nvidia G-Sync) پشتیبانی می‌کند که در افزایش کیفیت محتوای بصری تاثیر زیادی دارد.

علاوه بر این فناوری جی سینک نرخ فریم و نرخ نوسازی را هماهنگ کرده و اثراتی مانند بریده شدن صفحه (Screen Tearing) را هنگام نمایش محتوا از بین می‌برد. یکی از قابلیت‌های جالب محصول جدید این است که در پنل پشتی دارای نوعی نورپردازی خاص است که دسترسی به درگاه‌های متفاوت را راحت‌تر کرده و جذابیت آن را افزایش می‌دهد.

این نمایشگر از یک درگاه DisplayPort 1.2، یک درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB 3.0 برای اتصال لوازم جانبی و یک USB 3.0 دیگر برای متصل کردن به برق بهره می‌برد؛ این درگاه‌ها به صورت مورب در پنل پشتی تعبیه شده‌اند. قیمت نمایشگر گیمینگ اچ پی ۴۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 422337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.